1 Kasım 2012 Perşembe

Doa Kozmetik Hediye Çekilişi Sonuclandı!:)


14 Ekim 2012'de Doa Kozmetik ile yaptığımız hediye çekilişimizin kazananlarını değerli firmamız belirledi,katılan herkese çok teşekkürler,destekleyen arkadaslarımada cok tesekkur ederım,





Baobab Yağını Kazanan şanslılarımız:

7 nolu yorumu yapan Damla ve 16 nolu yorumu yapan Oğuz Akdeniz :)
Mail gönderdim iki şanslı izleyicimede,mutlu günlerde,iyi günlerde kullanmanızı dilerim:)3 gün içerisinde ulaşmazsanız mail adresimi buradan da yazıyorum biricitconsungunlugu@hotmail.com yedek talihli belirleyebiliriz,o yüzden hemen ulaşın bana,adres ve telefon bilgilerinizle:))

7 yorum:

  1. kazanan arkadaşları tebrik ederim özellikle oguz akdenizi zira kendisi benim çekilişim için tam 3 kez yorum bırakmayı denedi :)))
    umarım bnm çekilişimde de sans ondan yana olur :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Kazananları ben de tebrik ediyorum canım :) Darısı başıma.

    YanıtlaSil
  3. rıca ederız,ıyı gunlerde kullanmanı dılerım:)

    YanıtlaSil
  4. üzüldüm
    ama kazanan açısından sevindim
    güle güle kullansın.. ;)

    YanıtlaSil