2 Aralık 2012 Pazar

Blogum Dergisi Aralık Sayısı'nda Biricit Ne Yazdı?:)


Blogum Dergisi Aralık sayısı bomba gibi yayınlandı!:) Birbirinden değerli blog yazarlarının özgün içerikli yazılarıyla bir araya geldiği Blogum Dergisi'ni buradan okuyabilirsiniz.

Hayata Pozitif Bakmak yazım için buradan
Maya Kehanetleri hakkında ki yorumlarım için buradan

Blog Yazarlarının Yılbaşı mesajlarını Ocak sayımızda yayınlıyoruz,30 Aralık'ta Ocak Sayımız yayında olacak!:) Buradan mesajınızı yazın yayınlayalım:)) 


Biricit,Blogum Dergisi'nde olduğu için çok mutlu:)

12 yorum:

  1. Blogum dergisinde yazman harika bişey Biricitim :) hayırlı olsun. Gece gelip bütün yazıları okumak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sevınırım Aslıcım:) cok guzel bısey bencede canım benım

      Sil
  2. Her zamanki gibi yazıların çok güzel, ellerine sağlık. :]

    YanıtlaSil
  3. Pozitiflikle ilgili yazını sevdim canım :)

    YanıtlaSil
  4. evet gülmek gülmek gülmeyi getiririz ;)
    tebrikler :)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzel ifade etmişsin biricit,
    yeni okuma şansı buldum,geç kalsam da okumayı kaçırmamış olmak güzel.Yazılarını keyifle takip ediyorum.
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil