5 Şubat 2013 Salı

Acnecinamide'den Harika Hediyelerimizi Kazanan Belli Oldu!:)


29 Ocak 2013'te başladığımız Acnecinamide ile yapmış olduğumuz çekilişimizde kazanan şanslı izleyicim bugün belli oldu:) Toplamda 35 yorum yazılmış, bütün yorumları kontrol ettim, paylaşım yazmayanları, hatalı paylaşımları ve gereksiz yorumları çıkardıktan sonra,çekilişime 28 kişi katılmış. 



Vee...
Acnecinamide'in Harika Setini kazanan şanslımız;




Acnecinamide'in Harika Setini kazanan şanslımızı tebrik ediyorum,iyi günlerde kullanmasını diliyorum:) Sevda S. biricitconsungunlugu@hotmail.com dan 3 gün içinde bana ulaşmazsan yedek talihli belirleyebilirim:) Katılan herkese ve Değerli firmamıza da çok teşekkür ederim:)

5 yorum:

  1. Sevdacığım güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  2. Aaaa, bu benim :) cok tesekkur ederim canim annem hasta biraz kontrole geldik. Beklerken bakayim dedim tesadufen gordum, hemen ulastiriyorum bilgilerimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gecmıs olsun canım, gulegule ıyı gunlerde kullan canım beklıorum bılgılerını:) sevgıler

      Sil
    2. kuzu geçmiş olsun. umarım iyidir şimdi annen.

      Sil