9 Şubat 2013 Cumartesi

Bioderma CD Deneyimim!:)


Bioderma'nın bloggerlarla düzenlediği kahvaltı etkinliğine, gün ve saat açısından bana uymadığı için gidememiştim, saolsunlar Bioderma ekibi çok düşünceliler, beni de unutmamışlar,bana bir kargo göndermişler.Kargoyu yani beyaz bir dosyayı annem almış, Labaratuar yazısından dolayı, tahlil yaptırdığımı sanıp beni görünce neyin var kızım bişey mi oldu diyen annem, nerdeyse tahlil sonuçlarımın kötü çıktığını sanıyordu:)) Üç aylık ömrümün kalmadığını söyledim anneme, kozmetik firmasından geldiğini anlattım:) Beyaz dosyanın içinden bir adet cd ve tanıtım broşurleri çıktı, Çok teşekkür ederim Bioderma!:) 



Cd deneyimim; cd yuvarlak ve metal, cdnin içeriğinde ise; yeni ürünleri hakkında bilgiler yer alıyor. Bioderma Sebium Al Correcteur 59,50TL,Bioderma Sebium Global 54,50 TL imiş,ürünlerini denemiş olsaydım cdleri değil, ürünleri hakkında yazardım.Çok teşekkürler Bioderma!:))

Biricit, Bioderma'ya çok teşekkür ediyor..

16 yorum:

  1. Wuhuuu gerçekten ince bir düşünce olmuş(!) içerisine denenecek ürün de koysalarmış daha bir ince olurmuş.

    YanıtlaSil
  2. bu konuda bende sana sonuna kadar katılıyorum, sürekli olarak, uzun bir dosya içinde broşür ve cd gönderilmesi can sıkıcı, dosyaya da her defasında başka birinin adını yazıp benim adresime gönderiyorlar, Bioderma yapma etme yavrum ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım, seninki de çok ilginçmiş:)) cd yerine ürünlerini göndermiş olsalardı iyiydi:))

      Sil
  3. Bak işte Bioderma hakkında çok iyi diyebilirim Biricitim :) bazı ürünlerini bende kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloglarda duyduğum kadarıyla ıyıymıs ürünleri,ben sadece makyaj temızleyıcılerını denedım memnun kaldım:)

      Sil
  4. Ne kadar düşünceli firmalar var, değil mi Biricit'im :) Sen memnunsan be nde almayı düşünüyorum o cd'den :)

    YanıtlaSil
  5. Hahahh dün bir sitede abcd falan diye bir krem görmüştüm, herhalde onu denemiş diye açmış saf saf okuyorum :D
    Ben de twitterda hiçbir yerde Bioderma testerı bulamadığımı yazmıştım, hangi cilt tipi için hangi ürünlerini kullanmam gerektiğini içeren bir mail ile cevap verdiler, aydınlandım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      çok aydınlatıcı olmuş:)lilakutu ve limangoboxlarda makyaj temızleme testerları cıkıo, firmanın yok ama sanırım:)

      Sil
  6. canım kaydetmeyi unuttum soylediğim gibi tekrar tesekkür ederim cok.yayinladım su an
    http://dmacunu.blogspot.com/2013/02/hediye-cekilisleri-varms-katlaym-dedim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır canım cekılıs lısteme ekledım senıde:) bol sanslar

      Sil
  7. Haha çok iyiymiş.. Yollanan ürünü çok iyi tanıtmışsın ama bence, cd yuvarlak ve metalmiş daha ne olsun :D
    Öneriyorsan bizde alalım :D

    YanıtlaSil