22 Mart 2013 Cuma

Güzellik & Bakım Fuarı 2013


Güzellik & Bakım Fuarına gittik Wellmaxx Türkiye'nin davetlisi olarak; Sevdanın Dünyası ve Makyaj Blogum ile beraber:) Eğlenceli, keyifli bir fuardı, Makyaj Blogum ile de tanışmış olduk ilk kez gördüm onu:)  Fuarın girişinde bir sıra var anlatamam,davetiyeyle girildiği halde izdiham yaşanıyor:)) Önce bizi kırmızı bir halı karşıladı, Biricit'te hemen orda fotoğraf çektirmezse rahat edemezdi:) 



Kryolan Professıonal Make-Up Standı,tanıdığımız firmaları görmek güzeldi:)



Wellmaxx Türkiye'nin standını gördük:)



Serumları çok ilgi çekiciydi:)



Fuarın gözdeleri :)) Kamerama bakar mısınız dedim, o kadar sıcaklar ki hemen yaklaştılar:)




Wellmaxx Türkiye'nin erkekler için olan parfümü,denedik odunsu tarçınımsı kokusuna hayran kaldık:)

Tanıdığımız firmalardan Krauterhof'un standı:)

Nerde Organik ürünler Biricit ordadır:)) Organıque Natural Cosmetics Standı:)

Sabunlarına hayran kaldım:)



İçleri görünüyor harikalar bence:)




Yorulan Biricit dinlenmek zorunda kaldı:))

Silky Foot çok sevdiğim markalardan,standını görmek çok iyi oldu:)

Yakında deneyimim blogta olacak,5 gün önce denedim ürünlerini:)

İnanır Group'un dev standı:) 

Kozmetik ve Bakım Markaları o kadar çok ki, İnanır Group'un standları epey büyüktü:)



Fuarda yanımızdan geçip giden melekleri görmezden gelemezdim:))


Biricit'in objektifine özel pozlar:)



Özgürce Pazarlama'nın Ojelerine Bayıldık:)




Alessandro Standı, Vanilyaclub'tan ojelerini bildiğimiz tanıdığımız bir firmayı görmekte hoş oldu:)

Algologie Standı, ilgimi çeken markalardan oldu,standlarının düzeninden özellikle çok etkilendim:)

Tanaçan Kozmetik'in standları,inanılmaz fiyatlardı,fuara özel 8-9 TLydi ojeler:)



Tanaçan Kozmetik'in oje dışında takma kirpikleri de  vardı fuarda:)


Tanaçan Kozmetik Standındada Pr ekibiyle tanıştık yüzyüze,çok ilgililer:)

Fuar'da gördüğüm eksiklikler; çok sıra vardı ilk girdiğimizde sanırım hafta sonu daha da yoğun olur. Onun dışında firmaların (belli firmalar dışında), bloggerlara pek ilgileri yok, hatta blog falan diyosun böyle tuhaf tuhaf bakıyorlar falan, ilginçti yani:)) Halbuki sosyal medyanın gücünü keşfetmelerini,bilmelerini beklerdim. Fuara neden katılıyorsunuz sonuçta ürünlerinizi yeniliklerinizi tanıtmak için değil mi? Açıkçası bazı firmalar dışında, fuardaki standlarda bulunanları çok ilgisiz buldum.Doğruya doğru, bir daha gider miyim? Bilemiyorum:))

Biricit derki; bir güzellik ve bakım fuarının sonuna geldik, bir dahaki fuarda görüşmek üzere:)

18 yorum:

  1. Canım çok güzel yazmışsın valla, aslında 2-3 firma dışında çoğu bloglardan ve sosyal medyanın gücünden habersizler maalesef :/ 130 numaralı standı bulsaydık durum değişirdi ama :P En kısa zamanda yeniden görüşmek dileğiyle...
    çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bazı fırmalar harıcınde kımsenın blogları bılmemesı cok garıbıme gıttı sasırdım:)
      130 nolu standı bulaydık ıyıydı:))
      en kısa zamanda gorusuruz ınsallah canım:) öptüm bende:)

      Sil
  2. ben de kryolan, tanacan , konadların oldugu standı en cok merak edıyorum kuzum ama ben de uzuldum sımdı boyle okjuyunca demek kı bloglara ılgılerı az :( ne kadar gerıdeler uzuldum ya:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ılgılerı yok malesef,onlar ılgılıler tabıı:)sende gıdersen senın ızlenımlerın nasıl olacak bakalım:)

      Sil
  3. Hep Oscar törenlerininmi kırmızı halısı olucak Biricitim, fuarında olsun :) Valla çok hoş görünüyorsunuz ikinizde. Blogger ve blog hakkında bilgilerinin olmayışı çok ilginç, sonuçta bence tanıtım açısından süper güç bloglar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ama:) oscar töreni gibi oldu:))
      evet blogların, sosyal medyada firmaların tanıtımlarına oldukca cok katkıları oluyor.

      Sil
  4. ah ah ne güzel bir fuar bu, beni burda bıraksınlar tüm gün gezer dolaşır ürünleri denerim:))) ne iyi yapmışsın gitmekle valla!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet guzel bır fuardı bırkac saat gezebıldık ama yınede eğlencelı gectı:)

      Sil
  5. Aman fuar bahane buluşmamız şahaneydi, boşver sen :) Kırmızı halı pozunda iyi çıkmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle oldu canım buluşmamız sahaneydı yıne isterim:)) saol canım kırmızı halılara layık bır arkadasın var işte:))

      Sil
  6. anladığım kadarıyla bireysel müşteriden daha çok güzellik salonlarına ve kuaförlere hitap eder cinsten standlar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet genelde güzellik, bakım firmalarına ve kuaförlere yönelik ekipmanlar fazlaydı, tanıdığımız markalarda vardı ama çoğuna pek aşina sayılmayız:))

      Sil
  7. Bende haftasonu giderim diye düşündüm ama haftasonu ne olur bilinmez :)İyiki gitmişsiniz canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haftasonu fena kalabalık olur büşracım söyleyeyim:)) ama kesınlıkle gıt ve ızlenımlerınıde yaz canım:)

      Sil
  8. :))tamam canım pazar gunu erkenden gitmek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesınlıkle canım pazar sabahtan gıt o kadar kalabalık olmaz:))

      Sil
  9. Tanacan öjelerinin fiyatları gerçekten çok iyiymiş gitmiş olsam kesin alırdım... Bloglara ilgisiz firmaları bir yere kadar anlıyorum. tamam diyorum, demek ki pazarlama yöntemleri farklı... fakat blogları sömürmeye çalışan firmalara resmen gıcık oluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogları sömüren firmalara bence cok gıcık oluyorum canım aynı fıkırdeyız:))

      Sil