15 Mart 2013 Cuma

Lilakutu'dan,Etkinliğimize Gelen Harika Hediyeler:)


Lilakutu'ya öncelikle; kadınlar günü buluşmamızda bize destek oldukları için çok teşekkür ediyorum:) Kadınlar günü etkinliğimiz için bize özel bir şekilde hazırlanmış, içerisinden harika ürünler çıkan bir lilakutu aldık:) Kadınlar gününe yakışır bir incelikte lila renkli bir çiçekle kutumu açtım:)



Lilakutudan çıkan güzellikler:)

OrganYc özel gün pedi ve günlük ped: Organik olması,sertifikalı bir ürün olması ve hayvanlar üzerinde deney yapılmamış olması çok güzel özelliklerinden, hijyene dikkat etmeliyiz kızlar:)



Bio Nesia Hand&Body Care Lotion: El ve vücudum için deneyeceğim bir losyon:) Argan yağı ve zeytinyağı içerikli bu ürün kuru olan cildime çok iyi geleceğe benziyor:) %100 organik argan yağı içermesi harika bir durum:)

Acnecinamide Gel CreamAcnecinamide ürünlerini daha önceden kullanmıştım ve cildime gerçektende iyi gelmişti. Yine karşılaşmam güzel oldu:) Sivilcelere karşı kullanılan bu ürün gerçekten çok faydalı. 

Acnecinamide Temizleme Jeli:Acnecinamide'in bu ürünü banyo sırasında kullanmıştım, yüz içinse elimize bir miktar alıp, yüzümüze masajla yaparak sürüp sonrada suyla duruluyoruz. (detaylı yazım için buradan ) Sivilcelere karşı etkili olan bu iki ürünüde tavsiye ederim:) Sivilceleri yokederken,cildi kurutmuyor.



Alix Avien Maxi Lip Ruj: Nemlendirme özelliğine sahip bu rujun 406 numarası çıktı lilakutudan rengini de çok beğendim,meyvemsi tadınıda:) Dudaklara %40 oranındada dolgunluk veren bir ruj:)



Calvin Klein Euphoria Parfüm (Kadın): Kokusuna bayıldım:) İçeriğinde; nar, Trabzon hurması, lotus ve champaca çiçekleri, siyah orkide, amber, siyah menekşe ve maun ağacı bulunan bu parfüme bayıldım:)

Calvin Klein Euphoria Parfüm (Erkek): Odunsu kokusunu bakalım erkek arkadaşım beğenecek mi?:))



Lavera Beautiful Mineral Eye Shadow - Magic Gray 07: Magnezyum ve silikon gibi mineraller, organik pirinç tozu, argan, yabani iğde yağı ve organik çiçek esanslarını içeriğinde barındıran bu göz farı harika bir ürün bence:) Doğal şeyler içermesinin yanı sıra gözdede dumanlı ve gölgeli makyajda ideal bir ürün.Dermatolojik ve Oftalmolojik olarak test edilmiş bir ürünmüş ayrıca. Sürekli kullanabileceğim özellikteki ürünlerden:)

Lilakutu'yu merak ediyorsanız,19 TL'ye her ay farklı farklı yeni ürünleri keşfetmek,denemek istiyorsanız sizi buradan alayım:)

Dipnot: Yazımda anlattığım Lilakutu Mart Ayı Lilakutusu değildir,Kadınlar Günü için düzenlediğimiz etkinliğimiz için özel olarak hazırlanmıştır:)

Biricit; Lilakutuya bu güzel ürünlerinden dolayı çok teşekkür ediyor:)

16 yorum:

  1. heyt seninki gelmiş benimki neden gelmemiş:):)
    Alix Avienin rengine bayıldım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bız etkınlık duzenledık kadın bloggerlar bulusması ıcın ondan dolayı once geldı bızımkıler:))
      bende cok beğendım:)

      Sil
  2. aa Yaseminciğim senin etkinliğinde bana hediye çıkan kutunun aynısı :) Far harıkaa ben cok severek kullanıyorum ! Ruju da begenmıstım ben daha once :) guzel gunlerınde kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aynısı,sızınkılerle beraber benım ıcınde gondermıslerdı:)
      farı bende cok beğendım:) tesekkurler canım sende ıyı gunlerde kullan:)

      Sil
  3. Lila kutu banada geliyor her ay içinden çıkanlar çocuk gibi mutlu ediyor insanı :) üstelik çok işe yarıyorlar Biricitim. Güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lilakutuyu bende cok sevıyorum canım:) her ay farklı surprızler cıkıyor yenı seyler kesfedıyoruz harıka bı sey bence:) tesekkurler Aslıcım sende gulegule kullan:)

      Sil
  4. Rujun rengine bayıldım! iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  5. Biricitim güzel günlerde kullan. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı bir paket güle güle kullan.. :)

    YanıtlaSil
  7. Canım ben de buluşmamızdaki çekilişle tanıştım LilaKutu ile. Özellikle rujun rengine bayıldım, tam benlik. Sende ki farın rengine de bayıldım yalnız, benimki kahve tonu. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devamıda gelır belkı canım:))
      bende cok beğendım rengını:) farklı farklı koyuyorlar demekkı canım benım sansıma bu denk geldı:)) kahve tonlarıda yakısır sana aslında,tesekkurler,sende gulegule kullan sevdam:)

      Sil
  8. Lilakutu'ya başvuralı bir iki ay olacak ama malesef kabul etmiyorlar. mail atmama rağmen 7bin kişinin sırada beklediğini söylediler. bu gidişle hiç lilakutu deneyimim olmayacak sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa sasırdım demekkı o kadar asırı bır talep var,umarım en kısa zamanda çözümlenir üye olursun canım

      Sil