2 Temmuz 2013 Salı

Nob Asetonsuz Oje Temizleme Mendili


Limangobox'un içinden çıkan güzellik ürünlerinden biri olan Nob Asetonsuz Oje Temizleme Mendili'ni gündelik hayatta kullanabileceğiniz gibi, seyahat içinde kullanabilirsiniz. Ojeleri çıkarırken, asetondan farklı olarak yağlı bir yapısı var. 



Ben portakallısını kullandım, portakal kokusu çok net bir şekilde burnunuza geliyor:) Aseton içermeyen bu ürünü, aynı asetonla çıkarır gibi uyguluyoruz tırnaklar üzerine iki üç saniye bekletip siliyoruz. Sonrasında elin yıkanması gerekiyor veya kağıt mendille silinmeli çünkü dediğim gibi yağlı bir yapıya sahip. Kutu içerisinde 30 adet mendil bulunuyor seyahat için bence çok kullanışlı bir ürün, tatile giderken valize bir adet atmalı:)

Biricit Nob oje temizleme mendilinin portakal kokusuna bayıldı..

13 yorum:

  1. başarılı bir ürün diyorsun yani, öyle mi:)

    YanıtlaSil
  2. Bende kullandım bu üründen ama tekrar alasım gelmedi koyu renk ojeyi çıkartmada zorlandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kırmızı ve pembe tonlarında kullandım hemen cıkarttı herhangi bir sorun olmadı bende

      Sil
  3. Oldukça pratik ben de kullanıyorum tatlım :))

    YanıtlaSil
  4. simli ve kum görünümlü ojelerin çıkması çok zor oluyor. onlarda da işe yarıyormu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simli ve kum gorunumlu oje kullanmıyorum ama normal ojeyi guzel bir sekilde cıkarttı

      Sil
  5. Normal günlerde hiç kullanmasamda seyahatte atıyorum çantama. Pamuk ve asetonu tek tek taşımadığımız gibi dükülme sorunu da yok. Ancak dokulu,simli ve koyu renk ojelerden uzak durmak gerek :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seyahat için cok avantajlı,pratik bir urun. cok koyu renk ve simli,dokulu ojeleri pek kullanmadım o yuzden bilemiyorum canım ama normal ojeleri gayet guzel temizliyor:)

      Sil
  6. Bende de var 2 tane. Koyu renk ojeler için başarılı değiller açık renkler için kullanıyorum. O tırnakta kalan yağı ojeni çıkardıktan sonra iyice tırnaklarına yedirdikten sonra elini temizle veya yıka, tırnak etlerine çok iyi geliyor. Maniküre hazırlık, yumuşacık oluyor tırnak etleri :)

    YanıtlaSil
  7. bana da gelmişti bu ürün ama nedenle güven vermediği için denemedim bile. başarılı diyorsan dur bi bulayım. aseton zaten iyi birşey diil tırnaklar için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok koyu ve simli ojeler icin pek kuvvetli yeterli kalmadı ama bencede denemelisin oyle fikir sahibi ol:)

      Sil