19 Temmuz 2013 Cuma

Seratin Kakao Özlü Güneş Yağı 2 SPF



Seratin Güneş Yağı 2 SPF'yi tatilin ikinci gününden itibaren kullandım. Çünkü yağ şeklinde bir ürün olduğu için ve cildin güneşle bronzlaşmasını sağlayıcı olduğundan dolayı, ilk gün bir anda yanıklarla mücadele etmek istemedim:) Kalıcı bronzluk ve harika bir güneş yanığı görüntüsü için tavsiye edebileceğim bir güneş yağı. Şişesinin kullanımı da çok kolay, pompalı şişesi de ayrıca kullanım rahatlığı sağlıyor. Kalıcı, yoğun, hızlı bronzluk için tavsiye edeceğim bir güneş yağı. İçeriğinde ki doğal yağ özleriyle, cilde bakım yapan formülü ile cildi nemlendiren, ışıltı katan, yumuşatan bir yapısı var. Harika kakao kokusuna ise bayıldığımı söyleyebilirim:) Yüzdükten ve kurulandıktan sonra güneşlenme öncesinde uyguladığım bu güneş yağını, güneşe çıkmadan 20 dk veya 30 dakika öncesinde de uygulayabilirsiniz.



Biricit Seratin Kakao Özlü Güneş Yağını çok sevdi:)

4 yorum:

  1. Pompalı ürünleri çok seviyorum ya :) Alınacaklar listeme eklendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pompalı olması cok kullanıslı :) kesinlikle denemelisin:))

      Sil
  2. Offf ne güzel kokuyordur şimdi bu :) Çok çabuk yandığım için hiç güneş yağı kullanamıyorum, 30-50 hatta 90 faktör kullanıyorum yoksa haşlama oluyorum direkt :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah:)) cıkolatamsı kakaomsu kokuyo gel beni ye diyor valla:) zaten bu yağı gunes faktorlu koruyucu krem kullanmadan surmemeli ben yanma asamasından sonra uyguladım

      Sil