4 Eylül 2013 Çarşamba

Fruit Sorbet Antioxidant Peel-Off Mask (Antitoksidan Meyve Şerbeti)


Fruit Sorbet Antioxidant Peel-Off Mask ,Antitoksidan Meyve Şerbeti Maskesi doğal meyve özlerinin karışımından oluşuyor. Ahududu ve kırmızı üzüm özlerini içeriğinde barındıran bu maske, reçel kıvamında ve vişne reçeli renginde, reçele benzettim ben bu maskeyi:)) Sürer sürmez zaten kokusundan içinde ahududunun, üzümün o meyveli kokusu burnunuza geliyor. Antitoksidan özellikte olan bu maske, cildin yenilenmesini, ölü derinin uzaklaştırılmasına yarayan bir maske. Maskeyi iki kez kullandım, aslında bir buçuk kez de denilebilir, birinci kullanımda tamamını kullanacaktım ama biraz reçelimsi - şeffaf bir kıvamda olduğu için ikiye bölsem mi bölmesem mi biraz daha mı sürsem diye düşündüm ve biraz maskeden arttı, iki kez kullandım kısacası:) Cildime sürüp 20 dakika sonra iyice kuruduktan sonra ılık suyla yıkadım yüzümü.



Paraben içermemesi yine bu yüz maskesinin iyi olan yönlerinden birisi. Watsons'un en son indiriminden almıştım, maskelerde yine indirimler/kampanyalar olsun, daha alacağım deneyeceğim bir sürü yüz maskeleri var:))

Biricit cilt bakımına çok önem vermemiz gerektiğini düşünüyor.

10 yorum:

  1. Daha fdun alicaktim bu maskeyi ama calisanlardan biri oyle bi pesime takildi ki nereye gitsem rht birakmadi bende ciktim gittim ilk defa watsonsta bukdr rahatsiz oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa neden ki? bende hic hoslanmıyorum öyle calısanlar olunca hic alısveriş yapmadan direkt cıkıyorum o mağazadan.

      Sil
  2. Hangi cilt tipi için canım bu ? Benim de çok hoşuma gitti de =) Denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün ciltlere uygulanabilir herhangi bir yazı görmedim ambalajında:) umarım beğenirsin:)

      Sil
  3. peel-off maskeleri kullanamıyorum maalesef yüzümü çok acıtıyor çıkartırken ama diğer hepsini çok severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cıkarması biraz zor ılık suyla iyice temizlemek gerekiyor kullanım acısından biraz zor olabiliyor.bende hepsinden memnunum ben soyulan maskeleri daha cok seviyorum aslında:)

      Sil
  4. Bende alıyorum alıyorum unutuyorum. Şimdi aklıma geldi bi gidip bakayım neler var neler yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bende bazen yorgunluktan bazen de unutkanlıktan yapamıyorum ama hep bakım yapmak lazım:)

      Sil
  5. Peelofflarda benim de canım çok yanıyor, bir de meyve kokusu falan anlatmışsın ya karnım acıkıyor çok meyve kokanlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı reçel gibiydi kokusu bende acıkmıstım surerken:)

      Sil