8 Eylül 2013 Pazar

Turuncukasa.com'dan Harika Hediyelerimizi Kazanan Şanslımız


24 Ağustos'ta Turuncu Kasa ile başladığımız hediye çekilişimiz sona erdi, kazanan şanslımızı belirledim:) 44 tane yorum yapılmış, mükerrer yorumlar çıkarıldığında 39 kişi hediye çekilişimize katılmış. Yorumlarınız tek tek kontrol edildi ve kazanan şanslımız belirlendi.



Vee Turuncukasa.com'dan 3 adet harika hediyeyi( Bübchen Çocuk Şampuan ve Balsam Prenses Rosalea 250ml, Bioderma Sensibio H2O 500ml, Breathe Right Burun Bandı Klasik Normal Boy)
kazanan şanslımız Elif Ekici oldu:)



Hediyelerini iyi günlerde kullanmanı dilerim:) 3 gün içerisinde sana gönderdiğim maile;  ad-soyad, adres ve telefon bilgilerinle geri dönüşünü bekliyorum, yoksa yedek talihli belirleyebilirim:) Katılan herkese ve Turuncu Kasa'ya teşekkür ederim:) Herkese Sevgiler:)

3 yorum:

  1. Aa çok şaşırdım bioderma H20 çok istiodum teşekkür ederiiiiim=))

    YanıtlaSil
  2. Kazananı tebrik ediyorum. Darısı başıma :)

    YanıtlaSil