28 Aralık 2013 Cumartesi

Bir Dostuma Sevgilerimle :)



2014 bol sürprizli olacak sanırım en yakın arkadasım, canım kankam  bana cok güzel hediyeler almıs, en çokta Kız Kulesi Bardağımı gördüğümde çok duygulandım, Kız Kulesi sevdam var gizliden gizliye bildiğiniz gibi, zaten ya çok yakınlarım ya da blogumun okuyucuları biliyorlar bunu, benim için özel bir yeri var Kız Kulesi'nin:) Geçen gün bulustuğumuzda arkadasımla konusurken sordum biz kaç yıldır arkadasız diye seneye 10 yıl olacakmıs ve o zamanda tanısmamızı kutlayacağız, çünkü bu dünyada iyi ki tanımısım dediğim en nadir insanlardan birisin canım arkadasım, blogumu kimseler bilmezken, sen biliyordun, okuyordun sen :) 




En zor zamanlarımda yanımda oldun, en mutlu anlarımda da hep yanımdaydın, seni çok seviyorum, menfaatinin bittiği yere kadar değilde yüreğinin yettiği kadar yanımda olduğun için mutlu yıllar dilerim sana buradan:) Ve işinde başarılar diliyorum, daha da yükseleceksin, başarılı olacaksın biliyorum bunu.. 9 yıl önce tanıstığımızda hani o günlerde simitle çay içerdik ya o hala aklımda..o günlerimizi hiç unutmayacağım.. En güzel kahvaltılar değilde; seninle çay içip simit yediğimiz günleri hiç unutmuyorum ben.. Geçen sene de Garfield'li terlik almıstın bana ya ben yine duygulanmıstım, bu sene de yine beni duygulandırdın, benim ömürlük arkadasım.. 2014'te insallah hayallerindeki aşkı, gerçek aşkı bulup dünyanın en mutlu insanlarından birisi olman dileğiyle; özlemle öpüyorum seni :)

Biricit derki; gerçek dostlarınız varsa yanınızda onları sakın kaybetmeyin..:)

10 yorum:

  1. arkadashina da sana da harika bi yil olsun biricit:)hepsi cok sicak hediye olmali senin icin.mavili takiyla da kombin dushunursun artik;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım :) sana da harika bir yıl dilerim :) mavili takıyı doğum gunumde takmayı dusunuyorum:) butun hediyeleri cok sıcak cok beğendim:)

      Sil
  2. ay ne güzel hediyeler bunlar ya güle güle kullan biricitim :)

    YanıtlaSil
  3. İnsanın böyle bir dostu olması gerekiyor zaten Biricitim. Ne kadar güzel onun hakkındaki düşüncelerin. Hediyelerine bayıldım güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım gercek dostlarımız zaten bize guzel seyler hissettiriyorlar Allah hep onları yanımızda tutsun:)

      Sil
  4. Hepsini güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan dostluk önemli dost kıymeti bilmek daha önemli kim dost kim düşman seçmek te çok önemli..
    Allah yüreği güzel olan herkese güzel dostlar nasip etsin :)))
    Nice seneler diyeyim bide burdan tam olsun dimi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn canım bencede cok onemli:) tesekkurler daha nice yıllarımız olur insallah:)

      Sil