24 Aralık 2013 Salı

Narecza.com 'dan Yeni Yıl Hediyeleri Geldi:)


Ho Ho Hooo :)) Noel Baba bu sene Biricit'e sürekli yılbaşı hediyeleri getiriyor!:) Narecza 'dan harika hediyeler dolusu bir yılbaşı paketi aldım :)) Denemek için sabırsızlanıyorum hepsini, Narecza'ya çok teşekkür ederim bu güzel hediyeleri için :) İçinde Bioderma'nın bir çok deneme testerının bulunduğu hediye paketimin içinden; La Roche Posay Effaclar Arındırıcı Jel, Nivea Deodorant ve Golden Lady Ruj da çıktı :))










Yasemin Kokulu Bir hayat Twitter
Yasemin Kokulu Bir Hayat Google

Biricit'e  2014'te Noel Baba'dan bakalım daha hangi harika hediyeler alacak :)

9 yorum:

  1. merhaba güle güle kullanın yorumlarınızıda beklıyorum :=) yanlıs anlamayın bırsey sormak ıstıyorum bunları satınmı aldınız bende ıstıyorum:=) lilakutu .com da oldugu gıbı her ay sınırlı sayıda satılan paketlerdenmı üyelikle beraber ??

    YanıtlaSil
  2. merhaba tesekkur ederim :) satın almadım nareczadan hediye olarak geldiler:) o sekilde bir guzellik paketleri uygulamaları yok ama ileride belki yaparlar, cok guzel olurdu:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım hepsini. :)

    YanıtlaSil
  4. canım hepsini güle güle kullan :) ben şimdiden ruju ve numuneleri kullanmaya başladım

    YanıtlaSil
  5. tesekkur ederim canım :) ruju denedim bende daha diğerlerini de deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  6. Noel baba pek cömert davranmış. harika bir paket güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil