8 Ocak 2014 Çarşamba

Evamoni.com 'dan Hediyemizi Kazanan Şanslımız! :)


26 Aralık 2013'te başladığımız Evamoni ile Yılbaşı Hediye Çekilişimiz bugun sona erdi. Evamoni'dan Altın Kaplama Çift Kalpli Kolyemizi Kazanan Şanslımızı belirledim. Yorumlarınızda belirttiğiniz takipleriniz ve paylastığınız linklerin hepsi tek tek kontrol edildi. Hatalı paylaşım yapanlara ve blogumu takip etmeyenlere ulaşmaya çalıştım, düzeltenler oldu, düzeltemeyenlere ise maalesef bir şey yapamıyorum, zorunlu şartların yerine getirilmesi gerekiyor takdir edersiniz ki :) 






Katılan herkese ve Evamoni'a bu güzel çekiliş için teşekkür ederim. Toplamda 33 yorum yapıldı, hatalı, mükerrer paylaşımlar çıkarılınca; 30 kişi geçerli katılım yapmış. 



Vee Evamoni'dan Yılbaşı Hediyemizi Kazanan Şanslımız:



Yeliz Burak 

Tebrik ediyorum, iyi günlerde kullanmanızı dilerim, 3 gün içerisinde gönderdiğim maile; isim-soyisim, adres ve telefon bilgilerinizle dönüşünüzü bekliyorum, yoksa yedek talihli belirleyebilirim :) Herkese sevgiler..:)


Yasemin Kokulu Bir hayat Twitter

5 yorum:

  1. teşekkürler bilgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  2. tebrikler Random beni es geçmiş :) güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  3. tebriklerr:) random beni es geçmiş 22. olarak,güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şans işte bir daha ki sefere artık size güler belki random:) sevgiler :)

      Sil