26 Mart 2014 Çarşamba

Kozvi.com'dan Hediyemizi Kazanan Şanslımız :)


21 Mart'ta Kozvi ile 1 Şanslı İzleyicime Hediyelerimizin olduğu hediye çekilişimiz sona erdi:) Kazanan Şanslımızı belirledim. Yorumlarınız tek tek kontrol edildi. Hatalı paylaşımlara ulaşmaya çalıştım, düzeltenler oldu :) Toplamda 27 yorum yapılmıs,cekilişle alakasız yorumlar ve benim yorumlarım cıkarılınca, 23 geçerli yorum yapılmış. Katılım listesi su sekildedir:




Vichy deneme setini ve deneme testerlarını kazanan şanslımız: 



Nazlı Misilli

İyi günlerde kullanmanızı dilerim :) Kendisine mail gönderdim.3gün icinde ad-soyad, adres ve telefon numaranızı bekliyorum, mailime dönüş olmazsa yedek talihli belirleyebilirim :) Adresinize karşı ödemeli olarak, benim tarafımdan gönderilecektir. Katılan herkese ve Kozvi'a tesekkur ederim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder