5 Nisan 2014 Cumartesi

3 soru ve çalıkuşu


3 Soru Mimi ve Çalıkuşu Mimi isminde iki mim cıkmıs, Ahu Kader beni mimlemiş, tesekkur ediyorum kendisine.


1.) Neden 'blog adın' ?

-  Blogumun adı: Yasemin Kokulu Bir Hayat, ismimden dolayı bu adı kullandım, hayatımdaki herseyi anlatan bir günlük burası. Aşk, aile, ilişkiler hakkındaki hayatım, hayata, yaşadığım olaylara bakış açım, kullandığım kozmetik, bakım ürünleri, tavsiyelerim, kısacası; hayatımdan geçen, hayatımda yaşadığım seylerin hepsinin yer aldığı, 'ben' kokan bir blog olduğu icin burası adı da: Yasemin Kokulu Bir Hayat. Blogumun linki; biricitinyeri, nereden geliyor diye sorarsanız; Bridget Jones'un günlüğü filminden geliyor, arkadaslarımın cevremin, benim hayatımı o filmdeki karaktere cok benzetmeleri, bana normal hayatta bile Biricit demeleri nedeni ile linkimde biricitinyeri oldu, yani burası benim yerim.. Benim hayatıma dair seylerin yer aldığı bir yer..


2.) Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?

-  Başına ne gelirse gelsin, ne yaşarsan yaşa, asla hayattan vazgeçme..

3.) Kendimle ilgili 3'ü doğru 4 şey nedir?
- Oğlak burcuyum.
- Bekarım
- Çikolatayı çok severim.
- 4.şeyi bulamadım

Çalıkuşu Mimi

Hayattaki ilk hatıralarınızı yazmaya çalışın. Bakalım neler bulacaksınız?

Hayatımdaki ilk anılar; doğal olarak cocukluğumla ilgili. Annem,babam, ananem gezdiğimiz yerler, sohbetlerimiz, ananemin bana küçükken yaptığı peynirli top ekmekler, eliyle yuvarlak yapıp bana yedirmesi, bayram günleri o heyecanlar yeni ayakkabım, yeni elbisem ertesi gün babamdan alacağım harclığı düşünmem uyuyamamam. Eski anıları geri getiremiyoruz, hayattan anladığım büyüklerimizin değerini bilelim annemizin, babamızın, anneannelerimizin, babaannelerimizin. Dedelerimin hicbirini göremedim mesela hep icimde kalmıstır, keske erken vefat etmeselerdi tanıyabilseydim. Umarım kalabalık bir aileye gelin olurum cunku ben hep kalabalık ailelere özendim. 15 yasında babamı kaybettiğimde bayramlar benim icin pek de guzel gecmedi. 1 Nisanda da ananemi kaybettim, artık hicte guzel gecmeyecek sanırım. Şimdi annemle tek kaldık sanırım onu cok mutlu etmem lazım yeni ve güzel anılar yasatmam lazım ona..

Herkese sevgiler, yapmak isteyen arkadaslarımı da mimliyorum buradan.

2 yorum: