28 Mayıs 2014 Çarşamba

Gratis Cream Oatmel Yulaf Unlu Yüz Maskesi


Gratis Cream Oatmel Yulaf Unlu Yüz Maskesi soyulabilen, peeling özellikli bir yüz maskesi, sürdüğünüz anda yulaf kokusu burnunuza geliyor. Kokusu beni pek rahatsız etmedi.Yulaf ununun cildi besleyici, temizleyici etkisi ile cildin soyulmasının, ölü cilt derisinin ciltten ayrılmasının sağlandığı bir yüz maskesi. 15 dakika civarında cildimde beklettim, katılasmaya basladı, cildim gerildi ve sonrasındada kağıt peçete ile hafifce cildimden soyarak cıkardım. Krem rengi bir renge sahip.Bir poseti bir haftada iki kez uygulayabilirsiniz, uzun süreli kullanımda cildi sıkılastırıcı etkileri olduğunu vaadeden bir yüz maskesi.  Gratis'ten 2-3 TL civarında bir fiyata almıstım yine kullanacağım ürünlerden :)




Biricit yüz maskelerini uygulamayı çok seviyor:)

2 yorum:

  1. yeni maskeler denemeyi seviyorum, gratisten oksijenli köpük maskesi almıştım ve çok beğenmiştim,bloguma bakabilirsin canım.. bu maskeyi de en kısa zamanda deneyeceğim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. bende yeni maskeler denemeyi cok seviyorum oksijenli maskelerini de denedim o da cok guzeldi :) bencede bu maskeyide denemelisiniz:)

    YanıtlaSil