20 Haziran 2014 Cuma

Amway Artistry Ayna ve Kozmetik-Makyaj Fırçaları Seti


Amway'in ilk kez ürünlerini kullanıyorum. Artistry markası makyaj ürünlerinin olduğu markası. Baska markaları da bulunuyor. Bu yazımda önce makyaj aynaları ve kozmetik-makyaj fırcaları setlerini yazmayı istedim. İlerleyen zamanlarda da kullandığım diğer ürünlerini yazacağım.

Amway Artistry Makyaj Aynası; kompakt, cift taraflı kullanılabiliyor, ofiste veya evde oturduğunuz yerden makyaj yapmak icin ideal bir ayna :) Satış fiyatı; 38TL civarında,











Amway Artistry Kozmetik-Makyaj Fırçaları Seti: Bu firça seti tam arzuladığım bir set oldu, çok ihtiyacım olan ve almayı da düşündüğüm bir makyaj setiydi, görünce cok sevindim :) Toz Pudra Fırçası, Allık Fırçası, Kaş/ Kirpik Fırçası, göz kapağı için Eğimli Fırça, Göz Farı Fırçası ve Ruj Fırçası olmak üzere toplam 6 fırçadan oluşuyor.Fırçaları saklamak için çok şık ve kullanışlı bir kılıfı da var. Çok beğendim, uygularken de fırcaların hem dizaynları hem de kılları gayet kaliteli, cildimin hosuna gitti, cildimi  Amway Artistry Kozmetik-Makyaj Fırçaları ile şımarttım :)) Satıs fiyatı; 81 TL civarında.  Amway'a bu güzel ürünleri ile beni tanıstırdığı icin cok tesekkur ediyorum :)













Biricit'in Amway ürünleri deneyimleri devam edecek :)

2 yorum:

  1. bu aralar ben fırçasız parmak ucuyla sürer oldum işe yetişmek telaşından sevgilele bu fırçalar çok güzel

    YanıtlaSil
  2. çok guzeller canım tavsiye ederim :)
    acele etme bakımını yap ama iş telasından oyle oluyor:)

    YanıtlaSil