6 Ağustos 2014 Çarşamba

Amway Artistry Signature Eyeliner ve Rimel Deneyimlerim :)


Amway Artistry Signature Eyes Volume Maskara ve Amway Artistry Signature Sıvı Otomatik Eyeliner dan bahsedeceğim bu yazımda. Daha önce Amway'in makyaj aynasını, makyaj fırçalarını kullanmıştım, buradaki yazımıda detaylıca okuyabilirsiniz. Ayrıca Amway'in rujunu da kullanmıstım burada ki yazıma da bakabilirsiniz. Rimelini ve eyelinerinı ise ilk kez kullandım. Uzun süredir kullandığım makyaj ürünlerim arasında yerini aldılar. 






 Amway Artistry Signature Sıvı Otomatik Eyeliner; Gözlere uygulanması çok rahat sürerken zorluk çekmedim. Gözleri daha belirgin bir hale getirmek için göz kapaklarıma kuyruk seklinde ve göz altıma cizgi cekerek uyguladığım bu eyeliner gözlerimi daha belirgin daha yoğun daha göz alıcı gösterdi, cok beğendim. Hızlıca kuruyor ve uzun süre dayanıklı bir eyeliner. Aynı zamanda suya dayanıklı ve akmama özelliği bulunuyor. Dermotoloji ve alerji testleri yapılmıs herhangi bir yan etkisini görmedim. 












Amway Artistry Signature Eyes Volume Maskara; uyguladıktan sonra kirpiklere hacim kazandıran bir rimel, kirpikleri yoğunlaştırıyor.İçeriğinde kalınlastırıcı polimerler ve zengin pigmentler bulunuyor. Uzun süre dayanıklı ve kirpikleri ayırarak rimelin sürülmesini sağlıyor. 











Biricit Amway makyaj ürünlerinden çok memnun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder