1 Ağustos 2014 Cuma

Urban Care Keratin Saç Bakım Serumu



Urban Care Keratin Saç Bakım Serumunu çok uzun zamandır saçlarımda kullanıyorum. Artık neredeyse bitmek üzere olan bir ürün. Islak saçlarıma banyo sonrasında havluyla nemini aldıktan sonra saç uçlarıma uyguladığım bir saç serumuydu.

 Aşırı yıpranmış saçlar ve boyalı saçlar için yoğun hasar onarımı ve parlaklık sağlayan bir saç ürünü. Saç uçlarıma uyguladığım bu serumun yağ şeklinde bir kıvamı var, kokusu çok hoş. Uyguladıktan sonra durulanmıyor.  Saçlardaki elektriklenmeyi ve kabarmayı önlüyor. Saç uçlarımdaki kırıklara iyi gelen ve yine kullanacağım ürünlerden birisi. İçeriğinde keratin bulunuyor. 




En güzel özelliklerinden birisi paraben içermemesi. Saçlarımın uçlarındaki kırıklara iyi gelmesini ve saç uçlarımı parlatmasını çok beğendim :) Urban Care'e bu güzel saç bakım serisi ile beni tanıstırdıkları için çok tesekkur ederim :)



Biricit Urban Care ürünlerini çok beğeniyor :)

6 yorum:

  1. Bu serinin serumuna bende yeni başlayacağım. İlk denediğimde kokusunu çok beğendim.Sende güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim canım cok beğeneceğine eminim, gulegule kullan :)

    YanıtlaSil
  3. tatilden yeni döndüm, saçlarım yıprandı, bu serumu ben de en kısa zamanda denemek isterim

    YanıtlaSil
  4. denemelisin bence saçlarına çok iyi gelecek özellikle saç uçlarına uygulamalısın:) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. aslında bu arada böyle bir şeye ihtiyacım var.
    durulanmayanlar ürünlere çok sıcak bakmıyorum aslında, saçı ağırlaştırır mı diye.
    madem biricitim memnun kalmış, deneyebilirim.
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. bu ürün hic ağırlastırmıyor kesinlikle tavsiye ederim kullanınca anlayacaksın sacındaki değişiklikleri canım :) sevgiler

    YanıtlaSil