29 Eylül 2014 Pazartesi

Bioderma Atoderm Creme Deneyimim


Bioderma severek kullandığım markalar arasında yer alan bir dermokozmetik markası. Bioderma'nın Atoderm Creme'ini uzun zamandır kullanıyorum. Losyon şeklinde olmasına rağmen, cilt tarafından hemen emiliyor. Bu ürünü yaz aylarında da kullanmıştım, özellikle ciltleri hassas olanlara önerebilirim, mesela sinek ısırığına bile iyi gelen, kaşıntısını ve kızarıklığını alan bir krem, bacaklarımda ve kollarımda uyguluyorum bu kremi.





Nemlendirme etkisi çok iyi, hem kış hem de yaz için kullanıma uygun, benim açımdan kışın daha çok neme ihtiyacı olan kuru bir cildim olduğu için, yarısını yazın kullandım, yarısını da kışa sakladım diyebilirim :)



Bioderma Atoderm'in el kremini de kullanmıştım, buradaki yazımı inceleyebilirsiniz. Bioderma Atoderm Creme ile çok benzeyen yönleri var, kokusu da ona benziyor.  Cildimi yumuşatması, gerginliğini alması, nemlendirmesi, hemen emilim sağlaması açısından da benziyorlar. 

Çok kuru ve kuru ciltler için ideal bir vücut kremi. Günde iki kez uygulanabiliyor, ben geceleri yatmadan uyguluyorum.

Parfümsüz bir yapıda, çocuk ve bebekler içinde kullanıma uygun bir krem.

Kozmoavm'ye bu güzel ürünle beni tanıştırdıkları için çok teşekkür ederim :)



Biricit Bioderma ürünlerini kullanmaya devam edecek:)

2 yorum: