1 Eylül 2014 Pazartesi

Dr. Metin Anti Aginc Yüz Bakım Kremi


Dr. Metin Anti Aginc Face Cream'ı yaklaşık bir ay civarındadır uyguluyorum.Genelde yaşım itibariyle yüz bakım ve anti aginc kremlerini kullanmam gerektiğini düşünüyorum. Çünkü 25 yaş üzerinde artık cildimiz eskisi gibi olmuyor, yaşsal ve çevresel nedenlerle kırışmalar, gözeneklerde sorunlar vs.. bir sürü cilt sorunu meydana geliyor. Bu yüzden de yüz bakımına ciddi anlamda özen göstermemiz gerektiğini düşünenlerdenim.
Dr. Metin Yüz Kremini hem makyaj yapmadan önce hem de geceleri uyguluyorum. Kremden birkaç damla uygulamak yeterli; eğer kaş bölgenize uyguluyorsanız; kaşlarınız yukarı kalkıyor. Bu kremin reklamında Ebru Şallı yer alıyor. 

Kaş altınıza ve üzerine uyguladığınızda hemen etkisini görüyorsunuz, bir kaç dakika içerisinde kaşlarınız yukarı kalkıyor, yanaklar ve boyun bölgemde de toparlanmalar meydana getirdi. Alnımdaki mimik kırışıklığında da gözle görülür düzelme elde ettim, bu tip cilt sorunları olanlar kesinlikle bu kremi denemeliler. İçeriğinde; hyaluronik asit, üzüm çekirdeği ekstresi, şerbetçi otu ekstresi, yeşil çay yağı, arginine bulunuyor. Cildi nemlendirme etkisi de mevcut.



Dr. Metin'e bu güzel ürünleriyle beni tanıstırdıkları ve Biricitle Kadınlar Günü Blogger bulusmama destekleri için cok tesekkur ederim :) Daha öncede Dr. Metin'in selülit kremini kullanmıştım,Dr. Metin Selülit Kremi deneyimimi okumak isterseniz buradan okuyabilirsiniz. 

Biricit; Dr. Metin ürünlerini cok beğendi:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder