23 Eylül 2014 Salı

Eeose Sağlıklı Uzamayan Saçlar için Şampuan ve Saç Kremi


Eeose Şampuan ve Saç Kremini uzun süredir uyguluyorum, 1 ay civarında olmuştur bitmek üzereler. (20-25gün) Eeose Sağlıklı Uzamayan Saçlar için Şampuan ve Saç Kremi, Afrodit Bloggerlar bulusmasında hediye edilmişti, desteklerinden ve bu güzel hediyelerinden dolayı Eeose'ye çok tesekkur ederim. 
Eeose Sağlıklı Uzamayan Saçlar için Şampuan; bu şampuanı saçlarını uzatmak isteyenler olduğu kadar yıpranan saçlarını düzeltmek isteyenlerde kesinlikle denemeliler. Öncelikle saçlarınız inceliyorsa uzamıyorsa, bu sorununuza yardımcı olacak bir şampuan. Saçlara hacim kazandırıyor. Benim saçlarım uzun, belime kadar geliyor neredeyse ve sıklıkla şampuan kullanıyorum bu şampuanın kokusu da hosuma gitti,lavanta kokulu, saç diplerimi de kurutmamasını beğendim. Herhangi bir kaşıntı veya alerji yapmadı. Saçlarımın dökülmesine iyi geldi. Her gün ve günde birkaç kez saçlarımı yıkıyorum(sıcaklarda), bu şampuan buna uygun, sık kullanabiliyorsunuz, bana da o yuzden 20-25 gün arası yetti bir şişesi. İçeriğinde; PEPTİDE COMPLEX & GP4G & PHYTOCOMPLEX bulunuyor. 

PEPTİDE COMPLEX: Eeosenin kaş kirpik serumunun içerisinde de bulunan bir maddeymiş, henuz serumu denemeye baslamadım fakat uzatıcı etkili bir madde. 

GP4G: Çok yüksek mineralli sularda yaşayan, tuzlu su karidesi olarak da bilinen, Artemia Salina adı verilen bir planktondan ekstre edilmiş bir aktif. Artemia ürettiği ve depoladığı mineraller, enerjiler ile saçları canlandırıp dökülmesini önlüyor.

PHYTOCOMPLEX: Saçlara yoğun bakım için bitkisel kaynaklı Nettle&Sage & Lavander Extract içeriyor. 



Eeose Sağlıklı Uzamayan Saçlar için Saç Kremi ise; krem formunda bir saç kremi, şampuan sonrası durulama sonrasında saçlarıma uyguladığım, birkaç dakika sonrasında; suyla duruladığım bir saç kremi. Kokusu yine çok güzel, saçlarımın uclarına özellikle rahat taranılması açısından faydalı oldu. İçeriği şampuanıyla aynı şekilde, şampuanın saç kremi de denilebilir. İki ürünü de beraber uyguladım, oldukça memnun kaldığım ürünler oldular.


Eeose'ye çok teşekkür ederim :)


Biricit; Eeose ürünlerini çok beğendi :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder