21 Eylül 2014 Pazar

Hangisini Tercih Edersin?




1-Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Genelde serileri severim ama tek kitapta çok okumuşumdur.

2-Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?
Kadın yazarları daha çok okuyorum ama erkek yazarlardan da okuduklarım var.

3-Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?
Kitapçıdan görerek, sayfaları karıstırarak almayı severim:)

4-Film olan kitapları mı yoksa dizi olan kitapları mı?
İki cesidi de okumustum, ben aslında filmi yapılabilecek kitapları daha çok okudum, yani okuduğum kitapların filmi kesinlikle yapılmalı:)

5-Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Haftada 5 kitap okuyup bitiren insanı gercekten görmedim, var mı öyle birisi? Günde 5 sayfada okunmaz, günde 50 sayfa okuyabilirim.

6-Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?
Her ikisi de mevcut:) O ne özgüven o Biricit:))))

7-En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız bir kitabı okumak mı?
Her gün okumadığım bir kitabı okumak isterim.

8-Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?
Kitap satıcısı olabilirim:)

9-Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?
Favori türümden okumak, çünkü diğeri sıkıcı olabiliyor.

10-Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?
Kitap okumak daha güzel bence, e-kitap okumadım hiç.



Biricit derki; kitap okuyun ve öğrendiklerinizi de uygulayın:)

4 yorum:

  1. Cevapladığın için asıl ben teşekkür ederim :) Haftada 5 kitap okuyanı bende görmedim. Bide e-kitap okuyunca nedense kitabin tam havasina kapilamiyorum ama kitabin kendisi elimde olunca resmen kahramanlarla birlikte anlatilani yaşıyormuşum gibi oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar tesekkurler canım :)
      haftada 5 kitap okunur belkide hicbir sey yapmamak gerekir sanırım ama cok abartılı geldi bana:)kitap okurken bende o sekilde oluyorum kafamda canlandırıyorum:) e-kitap okumadım hic

      Sil
  2. yaptım bu mimi ben..
    http://audreyinsekerleri.blogspot.com.tr/2014/08/mim-hangisini-secerdiniz.html
    güzel bir mimdi bu senin cevapların da bana benziyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım ben tatildeydim o zaman gormemişim yazını canım:) benziyor bencede

      Sil