6 Kasım 2014 Perşembe

İden Botanical Energy Şampuan ve Saç Kremi



İden Botanical Energy Şampuan ve Saç Kremi ikilisinin yarısına yakınını tatilde denizdeyken diğer kalan kısmını da İstanbuldayken uyguladım. Alkol, yapay renklendirici, sodyum klorür içermeyen tamamen organik sayılabilecek çok güzel bir şampuan ve saç kremi ikilisi. 


İçeriğinde; Ginseng, CoQ10, kenevir tohumu, aloe vera ve bitkisel özleri bulunuyor.

Saçlarımı canlandırmasını ve sertlestirmemesini beğendim. Ferahlatıcı bir etkisi var, hem şampuanın hem de saç kreminin kokusu çok güzel. Şampuanla saçlarımı yıkayıp duruladıktan sonra saç kremini de saçıma uygulayıp, beş-altı dakika bekledikten sonra saçlarımı duruladım. 



3KA'ya bu güzel ürünleriyle beni tanıstırdıkları icin cok tesekkur ederim, cok memnun kaldığım bir saç ürünü markası ile tanıstım:)



Biricit 3KA'ya cok tesekkur ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder