26 Aralık 2014 Cuma

Lavera El Kremi Deneyimim


Lavera'nın el kremlerini uzun zamandır uyguluyorum, daha oncede renkli kozmetik ürünlerinden göz farlarını kullanmıstım. Yapısı ve iceriği organik olan bu ürünleri cok sevdiğimi söyleyebilirim. Hem organikler, hemde kokuları da gayet güzel, neredeyse bitmek üzereler,biten kozmetik ürünlerim yazımda da göreceksiniz:)

Kokusu cicek kokusunu andırıyor, elime sürdüğümde hemen emilim sağlıyor, tavsiye edeceğim el kremlerinden.  Bütün cilt tiplerine uygunlar, özellikle de kuru ciltlere tavsiye ediyorum. Benim cildimde kuru olduğu icin oldukca memnun kaldım,iceriğinde organik shea yağı ve organik badem bulunuyor. Natrue sertifikalılar. Tüpte gördüğünüz daha cok losyonumsu, kutulu olanı ise biraz daha kremsi. 


Geçtiğimiz Güzellik Fuarında bu güzel ürünlerle tanısmıstım, denemediyseniz kesinlikle deneyin:)


Biricit Lavera kreminden cok memnun kaldı :)

3 yorum:

  1. Lavera ürünleri ile ilgili daha önce iyi yorumlar duymuştum.Bende de bir poşet dolusu testleri var ancak hala deneyemedim :/

    YanıtlaSil