3 Ocak 2015 Cumartesi

Kilden Gelen Güzellik: Dermokil ile Bloggerlar Etkinliği


Geçtiğimiz hafta Dermokil'in ofisinde düzenlediği; bloggerlara ürünleri hakkında detaylıca bilgiler verdiği etkinliğindeydim. Önceden de yazacaktım ama gribimle uğrasmaktan ancak yazabildim :) Dermokil; düzenlemiş olduğum biricit3yasında yaseminkokuluevent'ın da sponsorları arasındaydı, bizleri ciltlerimize özel ürünleri ile tanıstırmıstırlardı. Ofislerini de görmek mutlu etti beni, yıllardır tanıdığımız bir markanın ic kısmını görmek ürünlerini incelemek özellikle de kil hakkında detaylıca bilgi sahibi olduk günün sonunda.





Sevda Hanım bilgilendirirken bizleri;

Yüz maskeleri ve diğer tüm ürünlerinde de bulunan kilin orjinal hali bu sekildeymiş. 
Çeşitli aşamalardan gecerek ürünlerinde bizlere Sunulan kil, güzellestiren, cildi temizleyen, arındıran bir özelliğe sahipler, bundan dolayı da Dermokil'in sloganı da 'kilden gelen güzellik' olarak seçilmiş. 






Dermokil'in tonik ürünü ve banyo tuzu ürününde kil bulunmuyor, Diğer tüm ürünlerinin icerisinde kil bulunuyor. 




Dermokil'in Duş jelleri, vücut bakım maskeleri de Bulunuyor.



En ilgimizi ceken ürünleri hic kuskusuz ki; diş macunları ve erkekler icin üretilen saç boyaları oldu.


Bu ürünlerini kadınlar icinde üretmelerini cok isterim :) İşlem yapılmamıs saclar icin kullanılan bir ürün.


El Kremlerini de denedik, kokusu nemlendirmesi gercekten cok iyiydi.


Bana, Makyajlı Karelere kız Kardeşine , Evrenden Al Haberi ne yüz maskesi uygulandı.





Nar özlü yüz maskesi uygulandı bana, cildimi temizlemesini ve yumusacık yapmasını cok beğendim. 


Her birimize özel hediyeleri ile Dermokil bizleri uğurladı, bu güzel etkinlik icin cok tesekkur ederim:)





6 yorum:

  1. Bol bol bilgilendiğimiz güzel bir etkinlik oldu canım.Dermokil maskelere bu etkinlik sayesinde daha iyi bakar ve üç günde bir uygular oldum.Davetin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bilgilendirici bir etkinlik oldu, davetime icabet ettiğin icin cok tesekkur ederim:) bende önceki haftadan beri yüz maskesini uygulamaya baslamıstım, bilgilenince uygulamak daha güzel oluyormus:)

      Sil
  2. Güzel bir etkinlik olmuş,dermokil in maskelerini kullanıyorum bende,çokda memnunum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet guzel bir etkinlik oldu, bende cok memnunum sevgiler :)

      Sil
  3. yasemincim geçmiş olsun.. çok güzel bir etkinlikti davet ettiğin için teşekkürler canım sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim İremcim, beğenmene ve katıldığın icinde ayrıca tesekkur ederim sevgiler:))

      Sil