12 Mart 2015 Perşembe

Nivea Soft Krem Deneyimlerim :)


Geçtiğimiz haftalarda Nivea'dan çok hoş sürprizli bir paket almıştım. Sürprizleri ve güzel hediyeleri kim sevmezki ben şahsen bayılıyorum:)) 





Nivea Soft Krem; yumuşacık kıvamlı yapısıyla el,yüz ve vücudu nemlendirerek günlük bakımda vazgeçilmezlerimiz arasında olmaya aday. İçeriğinde jojoba yağı ve E vitamininden oluşan hafif formülü ile cildi besleyip nemlendirilmesini sağlıyor. Ben oldukça memnun kaldım, ellerimde ve vücudumda kullanıyorum.  Ellerimi ve cildimi pamuk gibi yaptığını söyleyebilirim, denemediyseniz mutlaka deneyin :) Yağlı hissi bırakmıyor ve cilt tarafından hemen emilim sağlıyor. Nivea'ya bu güzel ürünleriyle beni tanıştırdıkları için tesekkur ederim :)




Biricit Nivea'ya çok tesekkur ediyor:)



2 yorum:

  1. Nivea'nın nostaljik kokusuna bayılırım.Bu ürünlerin teneke kutularını da çok sevdim ancak bir gidip bakma fırsatı bulamadım.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende canım kokusu cok guzel:) bence bakmalısın, bu kremleri daha yumusak hemen emilim sağlıyor teneke kutuları yıllardır kullandığımız kremleri ben kucuktum o zamanlardan bilirim:) Rahmetli anneannem getirirdi Almanya'dan..

      Sil