13 Mart 2015 Cuma

Nuxe Purifiant Doux Maske


Yüz maskeleri denemeyi çok seviyorum ve cilt bakımının vazgeçilmezleri, olmazsa olmazları arasında da yüz bakım maskelerinin yer aldığını düşünüyorum. Bence yüz bakım maskeleri olmadan cilt bakımı tamamen yapılmış sayılmaz:) Nuxe'nin yüz maskesini de yakın zamanda deneyimledim.



Hafif gül kokulu, yoğun ve yumuşak bir kıvama sahip bir yüz maskesi. 10 dakika yüzümde beklettikten sonra ılık suyla yüzümü yıkadım.

İçeriğinde kaolin,gül yaprakları, biberiye suyu bulunuyor. Paraben ve fenoksietanol içermiyor. Bu da en güzel özelliklerinden birisi, Vanilya Club güzellik kutularından cıkan bir yüz maskesiydi. Alınabilir bir yüz maskesi, cildimi yumuşatmasını beğendim.

2 yorum:

  1. nuxe maskesini hep okuyorum ama bir türlü cesaret edip alamadım sivilceye yatkın bir cildim var her ürünü de zaten çekine çekine kullanıyorum.cesaret edip almam lazım artık sanırım :) dediğine katılıyorum maske yapmadan cilt bakımı olmaz :)
    bizim bloga da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende geldim blogunuza:) tavsiye edeceğim yüz maskelerinden denemelisiniz kesinlikle :) sevgiler

      Sil