20 Nisan 2015 Pazartesi

Sezon Pirinç'in Ürünleri İle Tanıştım :)


Geçtiğimiz cumartesi günü İlknurun Dünyası'nın davetiyle Sezon Pirinç'in Queen Hotel'de gerçekleşen, çok keyifli geçen brunchındaydım. 







Sezon Pirinç 1950 yılında kurulmuş; Edirne İpsala'daki fabrikalarında üretimlerini gerçekleştiren öncü konumda olan bir gıda firması. Ürün yelpazelerinde pirinç dışında bakliyat malzemeleri de bulunuyor, 10 pirinç çeşidi ile toplamda 22 çeşit tahıl ürünü üreten Sezon Pirinç'in siyah ve kırmızı pirinçlerini keşfetmemiz için bize tanıttılar. Siyah ve kırmızı pirinç lif, mineral, protein ve vitamin açısından oldukça sağlıklı ürünler, birçok faydası bulunuyor. Yaşlanma etkilerini azaltması ve bağışıklık sistemini güçlendirmesi, kolesterol ve kan şekerinin dengelenmesi bu faydalarından bazıları. Özellikle sağlıklı yiyecekleri sevenlerin ilgisini çekeceğe benziyorlar. 






Sezon Pirinç'in 3 ürünü ile ilk kez tanıştım. Sezon Venere Nere Kargo Pirinç, Sezon Osmancık Pirinç ve Sezon Ermes Kepekli Pirinci denemek için sabırsızlanıyorum:) Annem özellikle çok merakta:)

İlknurun Dünyası'na bu güzel daveti için, Sezon Pirinç'e ise bu güzel ürünleri ile beni tanıştırdıkları için çok teşekkür ederim :)



Biricit; Sezon Pirinç ürünlerini denemek için sabırsızlanıyor:)

4 yorum:

  1. artık tariflerini bekliyorum canım :-))

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir etkinlik olmuş cnm, sezon pirinç ile ilgili deneyimlerini bekliyorum ;)) Muahh...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyimlerim en kısa sürede :) cok guzel bir etkinlikti cnm sevgiler muck:)

      Sil