9 Nisan 2015 Perşembe

Vanilyaclub Nisan Güzellik Kutusundan Çıkan Güzellikler:)


Herkese Merhabalar:) Bir haftanın da ortasına,neredeyse sonuna geldiğimiz bugün blogumda; Vanilyaclub Nisan ayı güzellik kutusundan çıkan kozmetik ürünlerine yer vermek istedim. Bu ay ki Vanilyaclub güzellik kutusunda da ilk kez deneyimleyeceğim markalar yer alıyor. 

'Yaza Lüks Bir Merhaba' sloganı ile gönderilen Nisan ayı Vanilyaclub güzellik kutusunda; GK Hair'in Juvexin isimli şampuanı, Tigi Beg Head Small Talk durulanmayan bakım ve şekillendirici kremi çıktı. GK Hair ve Tigi markasını ilk kez deneyeceğim. Bu iki üründe saçlarım için heyecan verici bir deneyim olacak:)) Saçlarımı düşünmekle kalmayan Vanilyaclub el ve tırnak bakımım içinde Pronail Smart Manicure ve Alessandro'nun Nagellack ojelerinden bahara yakışan bir rengini göndermiş.  Betty Boop Kajal ile de gözlerimi unutmamışlar, denemek için sabırsızlanıyorum :) Deneyimlerimde yakında blogumda olacak, kajalı çok merak ettim çok pratik bir ürüne benziyor.






La Casa de Los Aromas süslü kokulardan bana çok tatlı bir tavşan geldi bayıldım hem tavşana hem de kokusuna :)) Kırmızı meyveler varmış içinde miss gibi kokuyor :) 




Bu ayda çok hoş ve ilk kez deneyeceğim ürünler geldi Vanilyaclub'tan, sizde üye olmak isterseniz, her ay farklı kozmetik ve makyaj markalarının deneme boyu ürünleri ile tanışabilirsiniz. 



Biricit Vanilyaclub'tan çıkan güzellik ürünlerini çok seviyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder