11 Mayıs 2015 Pazartesi

9 dkda Manikür Pronail Keratinli Manikür Seti


Pronail 9 dakikada susuz ve keratinli manikür vaat ediyor! Hem kolay, pratik hem de zaman kaybı olmadan manikür yapabiliyorsunuz. Özellikle çalışan hanımların dikkatini çekecek bir bakım ürünü, zamandan tasarruf sağlıyor. Paketin içinden; eldiven, tırnak itici çubuk, törpü ve kağıt havlu çıkıyor. 





Törpüyle şekil verip, ellerinizi ılık su ve sabunla yıkayıp kuruluyorsunuz. Sonra eldiveni ellerinize geçirip,parmak uçlarına masaj yapıp, kağıt havlu ile de ellerinizi kapatıyorsunuz, yedi dakika bekliyorsunuz. Sonrasında ise;eldivenin uçlarını kesip, portakal itici çubuk ile tırnak uclarınızı itiyorsunuz, ben tırnak diplerimi kesmedim, geriye doğru ittim ama kesenler için de tavsiye edebilirim, çünkü yumuşacık yaptı. Evde kolay bir şekilde manikür yapmak isteyenler için ideal bir manikür seti, evde güzelleşmek isteyenler oldukça ilgi gösterecekler bence:) İçeriğinde keratin ve E vitamini bulunuyor, eldiveni çıkardıktan sonra fazlalıklarını da ellerime hatta koluma iyice yedirdim, çok hoş bir kokusu da var :) İçeriğindekiler tırnağa bakım yapıyor, onarıyor, güçlenmesini ve kırılmamasını sağlıyor. Portakal çubuk ise; içeriğindeki doğal yağ ile tırnakları çizmiyor ve zarar vermiyor. 



Bu ürün 14şubat14sevgikadını blogger bulusmasında hediye edilmişti, ayrıca Vanilyaclub'tan geçen ayda da çıkan bir ürün, yine kullanacağım :) Pronail'e teşekkürler bu güzel ürünleri ile tanıştırdıkları için :)Pedikür setleri de varmış onuda meraktayım :)







Biricit; el bakımına çok dikkat etmemiz gerektiğini düşünüyor:)



6 yorum:

  1. Merhaba,

    Şu migros ve macrolarda satılanlardan sanırım bende alıp deneyeceğim :)

    Buarada uzun zamandır sessiz takipçilerinizdendim ama artık benimde bir blogum var takip edebilirseniz çok sevinirim...

    sevgiler,
    http://yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede denemelisin cok guzel bir ürün:) takibe aldım bene sevgiler

      Sil
  2. Pedikür seti de mükemmel geçen Migrostan birkaç tane birden aldım harikaa :) Onu da tavsiye ederim canım ♥

    YanıtlaSil
  3. kulandım ve cok begendım :) kocaman sarıldım sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok beğendim canım sarıldım kocaman sana bende:) , öpüyorum sevgiler :)

      Sil