21 Haziran 2015 Pazar

Babalar Gününüz Kutlu Olsun!

15 yaşımdan bu yana demek ki pek bir şey değişmemiş, ne zaman 'baba' kelimesini duysam yine bir tuhaf oluyorum. Babasını kaybetmiş olanlar sadece birbirini anlıyor. Babaları ile görüşmeyenleri anlayamıyorsunuz mesela, belkide kaybedince değeri anlaşılıyor herşeyin, babanız yoksa bir yeriniz yarım kalıyor. Yarım kalmadığınızda anlamıyorsunuz bunu. En çok babasıyla dualarda buluşanların babalar günü kutlu olsun, çünkü diğerleri siz çok şanslısınız aslında, yanınızda babalarınızla babalar gününü geçiriyorsunuz tüm diğer günleri geçirdiğiniz gibi, kıymetini bilin..


Sizin hiç babanız öldü mü? 
Benim bir kere öldü kör oldum 
Yıkadılar aldılar götürdüler 
Babamdan ummazdım bunu kör oldum 
Siz hiç hamama gittiniz mi? 
Ben gittim lambanın biri söndü 
Gözümün biri söndü kör oldum 
Tepede bir gökyüzü vardı yuvarlak 
Şöylelemesine maviydi kör oldum 
Taşlara gelince hamam taşlarına 
Taşlar pırıl pırıldı ayna gibiydi 
Taşlarda yüzümün yarısını gördüm 
Bir şey gibiydi bir şey gibi kötü 
Yüzümden ummazdım bunu kör oldum 

Siz hiç sabunluyken ağladınız mı? 

Cemal Sureya şiiri yine götürdü beni uzaklara, babamı yine çok özledim..


2 yorum:

  1. Allah yanına aldığı tüm babalarımıza rahmet eylesin. Ben de 15 yıldır baba hasreti çekiyorum. Mekanları cennet olsun, sevgiler...
    http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil