3 Haziran 2015 Çarşamba

Couleurs Makyaj Ürünleriyle Makyaj Denemem :)


Geçtiğimiz ay çok hoş bir markayla tanıştım. Couleurs makyaj ürünlerini ilk kez denedim. 'Couleurs sevdiğin rengi yaşa' sloganıyla Qnet'te satılan bir marka. Göz farı, pudra, allık ve rujları çok hoş bir pakette bana ulaştı. 








'Her kadın güzeldir,yalnızca güzelliğini renklendirir.Sende sevdiğin rengi yaşa! Couleurs ile sevdiğin renk her yer seninle..'

Couleurs rujun 12 farklı çeşidi bulunuyor benimkisi kırmızı:)Couleurs göz farının ise 6 farklı seti bulunuyor, benim uyguladığım toprak tonlarında olanı, Couleurs allık ise 4 farklı renkteymiş. Benimkisi şeftali rengi gibi.  Couleurs pudranın ise doğal renklerdeki bir tonu gönderilmiş.  




Couleurs Makyaj Ürünleriyle yaptığım makyajım ise bu şekilde :)





Göz farları toprak ve gri tonlarında, pudra ve allıkları da çok doğal duruyor, sürülmesi de rahat, rujun rengini ise çok sevdim :) Bence makyajım çok doğal durdu, beğendim :) Couleurs Fransızca 'renk' kelimesinden alınmış, Couleurs makyaj ürünleri ise Qnet Türkiye'nin e-ticaret platformunda satılıyor. 

Qnet'e Couleurs makyaj ürünleriyle beni tanıştırdıkları için teşekkür ederim :)





Biricit'in makyaj deneyimleri devam edecek :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder