25 Haziran 2015 Perşembe

Orkide Hareketi Organic Orange-Sugar Body Scrub


Orkide Hareketinde satılan organic shop organic orange&sugar body scrubu 3-4 haftadır cildime, banyo sırasında uyguluyorum. Kol ve bacaklarıma peeling yaparak uyguluyorum, bu hoş portakal aromalı bir vücut peelingini:) 



Yaza nihayet girdiğimiz şu zamanlarda vücudumuzdaki her bölgenin temizliğine ve bakımına daha da özen göstermemiz gerekiyor. 

Organic Orange-Sugar Body Scrub; buram buram portakal kokusunun yanı sıra hem cildimi ferahlatıcı hem de ölü deriden arınmasını sağlayıcı etkisiyle beğendiğim bir bakım ürünüm oldu. Büyük tanecikleri içeriğinde barındıran Organic Orange-Sugar Body Scrubu cildime masajla uygulayıp, sonrasında ise duruluyorum. Organik portakal yağı ve şeker kamışı karışımı olan bu ürün organik bir vücut bakım ürünü. Organic ve bitkisel içerikli ürünleri kullanmayı gerçekten çok seven birisi olarak bu ürünü çok beğendim, denemediyseniz öneririm:) 

Orkide Hareketi'ne bu harika ürünleri ile beni tanıştırdıkları için çok teşekkür ederim :)


4 yorum: