3 Temmuz 2015 Cuma

Sanakapakolsun.com'dan Garfield'li Kapağım Var Benim :P



Herkese renkli Cumalar ! :) Hafta sonunun gelmesine saatler,saniyeler kaldı, rengarenk bir yazıyla karşınızdayım. Capcanlı, rengarenk ve çok neşeli bir siteden bahsetmek istiyorum. Sanakapakolsun cep telefonlarınızı şenlendiriyor! Cep telefonları hepimizin bildiği gibi hayatımızın en önemli yerinde yer alıyor artık. Cep telefonu olmadan neredeyse bir saniyemiz bile geçmiyor. Her an yanımızda olan vazgeçemediğimiz cep telefonlarımız için gözümüze hoş gelecek birbirinden çeşitli cep telefonu kapaklarının satıldığı sanakapakolsun hem çok kaliteli hem de çok hoş kapaklar yapıyor.




Kapağımın telefonuma takılı hali de böyle :)

Siparişimi cumartesi günü oluşturdum, pazartesi günü siparişim evimdeydi:) Hem çok hızlılar hem de müşteri hizmetleri çok ilgili çok iyi hizmet veriyor. Bu güzel sitede kendiniz cep telefonu kapağınızı tasarlayabiliyorsunuz, ben böyle tasarladım :)) Çok sevimli oldu, bu güzel deneyimi yaşattıkları ve #4mevsimkadını blogger buluşmamıza destekleri için sanakapakolsun'a çok teşekkür ediyorum. Telefonumun yeni koruyucusu içimi açtı, çok hoşuma gitti, haftamı renklendirdi:))


Biricit derki;Sanakapakolsun kapağım tam kapak oldu, çok güzel oldu:)



2 yorum:

  1. harika olmuş canım tam senlik çok cici güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil