3 Ekim 2015 Cumartesi

Hafta Sonu İçin Film Önerilerim: Aşk Nerede ve Dabbe 6



Hafta sonunda izleyebileceğiniz iki film önerim olacak. İlki komedi filmlerini sevenler için 'Aşk Nerede?', ikincisi ise korku ve gerilim filmi sevenler için alternatif olabilecek bir film: 'Dabbe 6'.

İki filmi de geçen hafta sonu, bayram tatilinde izledim. Çalışınca, (çalışanlar bilir:)) hafta içi sosyalleşmek zor gerçekten:) Ancak tatillerde, izinlerde bir şeyler yapabiliyorsunuz. Bu iki filmi de merak etmiştim ve arkadaşlarımla izledik.


AŞK NEREDE?

Vizyon Tarihi: 25 Eylül 2015
Yapımı : 2015 - Türkiye
Tür : Komedi ,  Romantik
Yönetmen : Semra Dündar
Oyuncular : Ayça Erturan ,  Faik Ergin ,  Eylül Öztürk ,  Oya Aydoğan ,  Kadir Çöpdemir

Senaryo : Semra Dündar

Aşk ve ilişkiler üzerine romantik komedi diyebileceğimiz türden bir film. Evlenmeyi düşünen bir kadının kafasında ki ideal erkek profili, karşısına çıkan erkeklerle yaşadığı komik ve aslında düşündürücü olaylar. Ve karşısına hiçte kriterlerine uymayan ama aşık olduğu bir adamın çıkması. İşte burada kafanızda şu sorular oluşuyor; hani diyorlar ya herşey dengi dengine bu çok mu doğru diye düşünüyorsunuz. Sevince, aşık olunca başka şeyleri gözünüz görür mü yoksa aşkınızı mı yaşarsınız? Bu sorular kafanızı kurcalarken; aşkta sabırlı olmayı ve gerçek aşkın, sevginin nerede olduğunu düşünüyorsunuz. Düşünün mesela hiç bir kadın olarak kendinizi bir erkeğin yanında güvenli hissettiniz mi? Onu bir parçanız hissettiniz mi? Filmin karakterini birazda kendime benzettim:) Ama henüz o aşkla tanışmadım, tanışsaydım şu an böyle olmazdı.. Filmde oyuncuların performansı da çok iyiydi. 

Eğlenmek, gülmek için izlenecek hoş bir romantik komedi olmuş. Erkekler için çok kriter belirleyebiliriz ama en önemlisi karakterli olması, bunu hiç unutmamalıyız bence..





DABBE 6


Vizyon Tarihi: 11 Eylül 2015
Yapımı : 2015 - Türkiye
Tür : Korku
Süre: 160 Dak.
Yönetmen : Hasan Karacadağ

Oyuncular : Murat Seviş ,  Sema Şimşek ,  Nilay Gök ,  Fehmi Karaarslan

Türk sinemasında korku ve gerilim filmlerinde gün geçtikçe güzel şeyler yapıldığını görüyorum. Bazı yabancı sıkıcı korku filmleri gibi değildi, bol heyecanlı ve ürkütücü bir film. Dabbe serisinin diğer filmlerini de izledim, bu filmi de gerçekten korkutucu, efektler çok iyi. 3 saate yakın sinemada benim gibi korku&gerilim filmlerini seven bir arkadaşımla izlediğim bu filmden sonra eve geldiğimde bile hala etkisindeydim. Filmin sonuna doğru tam bitti derken olayın yine farklı bir boyuta geçmesi ve film biterken olayların ve kişilerin gerçek olduğunu öğrendiğinizde gerçekten daha çok ürktüğünüz bir film. Korku&Gerilim filmlerini sevenlerin kesinlikle izlemeleri gerektiğini düşünüyorum. Hem oyuncuların performansı hem de Hasan Karacadağ'ın başarısı filmde birleşmiş. 


Biricit'in film tavsiyeleri devam edecek:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder