24 Kasım 2015 Salı

Kleopatra Blogger Buluşması'nda Blogumun 4. Yılını Kutladık :) (yaseminkokuluevent)



Bugün 24 Kasım Öğretmenler Günü bildiğiniz gibi, tüm öğretmenlerin, başta kendi öğretmenlerimin olmak üzere, öğretmen blogger arkadaşlarımında öğretmenler gününü kutlarım. Bugün benim içinde çok özel bir gün. 24 Kasım 2011 tarihinde ilk kez blog yazmaya başladım. Benim için güzel bir şeyin başlangıcı oldu bugün, tanımlayamıyorum ama hayatımda bir şeylerin değişmesini istedim, bir şeyler yazmam gerekiyordu kimse için değil, kendim için. Hayatımda kendim için yaptığım tek şey bu gördüğünüz blogum işte :) 



 4 yıl boyunca iyi dostlar kattı bana blogum, duygusal konuşmaları pek sevmiyorum aslında:) Çünkü güzel şeyleri paylaşmam gerekli, çünkü güzel şeyler yapmak istiyorum, güzel yürekli insanlara güzel şeyler paylaşmayı istiyorum. Belki bir gün çocuğuma anılarımı ve paylaşımlarımı, yaşadıklarımı bırakacağım yazılı bir şeyim olacak. Bu zamana kadar benimle olan, benimle sevinen, benimle üzülen, benim bir lafımla telefonuyla bile desteğini eksik etmeyen tüm blog dostlarıma yanlarımda oldukları için, bu zamana kadar blog çalışmaları ve sosyal medya çalışmaları ile hep yanımda olan, yüzlerce birbirinden değerli markaya çok teşekkür ediyorum. İyi ki blogumu açmışım ve hepinizi tanımışım..

On gün önce 14 Kasımda blogumun dördüncü yılını bitirmesini, beşinci yılına doğru ilerlemesini 11 hepsi birbirinden değerli, özel ve kendi alanlarında başarılara imza atmış İstanbul'daki kadın blog yazarları ile kutladım. Davetime gelen blog yazarı arkadaşlarımın hepsine tek tek davetime katıldıkları, benimle çok özel bir günü yaşadıkları için teşekkür ediyorum.



Yaseminkokuluevent; Kleopatra Blogger Buluşması Davetim Konak Hotel İstanbul Taksim'de gerçekleşti. Sıcacık, samimi bir atmosferde, oldukça profesyonel ve misafirperver personellerinin harika hizmetleri ile mükemmel bir gün geçirdik. İkramları, bize sundukları hizmet kalitesi harikaydı. İstanbul içindeki toplantılar için kesinlikle tercih edilmesi gereken bir yer. Lcd projektör, plaza ekran, podyum, ses sistemi, kahve alanı gibi ihtiyaç duyulacak ekipmanları konuklarına sunuyorlar. 3 toplantı salonları bulunuyor biz Bergama1 salonlarındaydık :) 













Etkinliğime birbirinden değerli marka yetkilileri de geldiler. Bizleri ürünleri ile tanıştırdılar. 



Tatlımo ve Fruitflowers Genel Müdürü Mahmut Bey, bizleri çok tatlı ürünleri hakkında bilgilendirdi.






Redist (Güzellik Meleğiniz) Teknik Müdürleri Hüseyin Bey, kozmetik alanında ve saç bakımında geniş bir yelpazede yer alan ürünleri hakkında bilgilendirdi.




Odak Parfümeri Genel Müdürü Ömer Bey; yeni ürettikleri parfümlerinin lansmanını etkinliğimde yaparak bizleri bilgilendirdiler.




Revox Şampuan Halkla İlişkiler Yöneticisi Gamze Hanım; yeni çıkan saç kremleri hakkında bizleri bilgilendirdi.






 Minval Yayınları Genel Müdürü Nesibe Hanım; her türlü konu hakkında çıkan kitapları hakkında bizleri bilgilendirdi; 'İçimdeki Marilyn' isimli kitapları yeni çıkmış, yakında okuyup yorumlayacağım:)




Devam eden yazılarımda davetime katılan markalar hakkında daha detaylandırıcı bilgilere yer vereceğim. 

Düzenlediğim Kleopatra Blogger Buluşması, Yasemin Kokulu Event'a sponsor olan tüm firmaların detayları bir sonraki yazımda yer alacak. 


Katılan blogger arkadaşlarıma ve değerli markalara, benimle bu güzel heyecanı yaşadıkları için çok teşekkür ediyorum. 






Şafağın Dünyası'na da özel teşekkürlerimi sunuyorum:) 


Düzenlediğim etkinliğimde giydiğim elbisem İroni Tekstil' e aitti, benim için çok özel markalardan birisi, geçen seneki blogger davetimdeki elbisemde onlara aitti, destekleri için teşekkür ediyorum :)



Biricit derki; Vurur yüze ifadesi Biricitinyeri 4 yaşında oldu bitanesi :)





9 yorum:

  1. canım benim, nice güzel yııların olsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canım hep beraber insallah :) sevgiler opuyorum

      Sil
  2. Nice 4 yıllara başarıların daim olsun ki olacak.Davetin için teşekkür ederim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim Fatmacım :) insallah hepimizinki sevgiler

      Sil
  3. Ne güzel bir gün oldu Yasemincim eline sağlık :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim İremcim beğendiyseniz ne mutlu bana, benim icinde sizinle olmak cok güzeldi :) sevgiler

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. cok tesekkurler canım :) yorumlara dahi ancak bakabiliyorum cok yoğunum

      Sil