10 Mart 2016 Perşembe

Kelebek Kadınlar Blogger Etkinliği :)


Cumartesi günü  Sevgili Beğendim Paylaştım Blogun tatlı sahibesi Şerife'nin Ramada İstanbul Asia Otel'de düzenlediği kendi kadar tatlı  Kelebek Kadınlar 8 Mart Kadınlar Günü blogger etkinliğindeydim. Altunizade'de bulunan bu hoş otelde toplantılarınız için kullanabileceğiniz toplantı odaları da bulunuyor. Merkezi bir yer de kalıyor, İstanbul'a geldiğiniz zamanlarda da kalabileceğiniz bir otel. İçi de dekorasyonu da çok güzeldi, beğendim:)

Çok renkli görüntülerle dolu keyifli bir yazı sizleri bekliyor :)





Ramada Otel'de gerçekleşen bu harika etkinlikte sevdiğim blogger dostlarımı gördüm, keyifli bir gün geçirdik :) Sosyal Annem ile :)

Birbirinden değerli markalar ürünlerini tanıttılar, Odak Parfümeri ürünleri hakkında bilgilenirken.







Ritim Art Perküsyon Topluluğu ise bizleri coşturdu, yerimizde duramadık, halay bile çektik desem inanmazsınız belkide, o derece de eğlenceli bir gün yaşattı Şerifeciğim bizlere:)


Revox Ürünleri hakkında bilgi sahibi olurken,

Blogger dostlarımızla birlikte :)


Beğendim Paylaştım; etkinlikte açılış konuşmasını yaparken :)


Ramada İstanbul Asia Otel'deki davette masalarda özenle süslenmişti.

Birbirinden değerli markaların ürünleri bizlerleydi.


Kenton ürünlerini ünlü şef Özlem Mekik bizlere anlatırken :)

Sevgili blog arkadaşım Şafağın Dünyası ile :) Sevdiğim dostlarla keyifli günden güzel bir kare daha :)






Ramada İstanbul Asia Otel bizleri ikramları ile şımarttı :)

Shape Master Güzellik Merkezi hakkında bilgi alırken,









Birbirinden değerli markaların katılımıyla gerçekleşen bu güzel davetin pastası Pasta Sanatı Akademi'ye aitti.

Ramada İstanbul Asia Otel'in dekorasyonu da çok güzeldi:)


Burock Cilt Bakımı ürünleri hakkında bilgi alırken,











Bu harika etkinliğin harika sponsorları da vardı, her birine tek tek teşekkür ederim, deneyimlerimde blogumda yer alacaklar :)


Thalia Natural Beauty harika bir paketle aramızdaydı, sabunları, cilt bakım ürünleri, bb kremlerini en kısa sürede blogumda yazacağım :)

Hiç Zeytinyağları Hicoliveoil ilk kez tanıştığım bir marka meraktayım :)

Pastel'in hoş paketinden çok güzel rujlar ve ojeler çıktı, kirpik ayracını da merak ediyorum :)

Hc Hair Care'in bakım yağı kullandığım ürünler arasında, saç derisini rahatlatıyor, saçları besliyor tavsiye ederim :)

İlk kez deneyeceğim merak ettiğim Milk Shake saç köpüğü ürünü ise Sunrino markasına ait :)

Severek yediğimiz Anavarza Bal, isimlerimize özel ve her çeşit ballarından denememiz için göndermiş:) Bu güzel jesti içinde ayrıca teşekkürler :)

Yamanlar Kuruyemiş bizlere özel kuruyemişler ve kayısılar göndermişler, lezzetli hediyeleri için teşekkürler :)

Ramada İstanbul Asia Otel bizleri çok güzel bir şekilde ağırladı ve bizlere özel hediyelerle uğurladılar :)

Garfieldli yatak örtüm ise Averzio'ya ait, bu harika hediyeleri gönlümü fethetti, bayıldım :)


Mariposa Kokulu Taş'a ait olan love yazılı kokulu taşım, Hayallerimin İlk Telaşı'na ait olan kelebekli sabunum, Sevgili blog dostum Hamarat Füsun blogunun tatlı sahibesi Füsun'un kendi yaptığı bu güzel kokulu pembiş sabun hepsi çeyizimde şu an, umarım uğurlu gelirler :) Ellerine sağlık hepsinin :)

Revox'un severek kullandığım şampuanı ve saç kremi de bu güzel etkinlikteydi:)



Vissmate'in hijyende çok iyi olan ve çamaşır suyu gibi kokmayan ürünleri de bizimleydi :)

Kenton'un mutfağımıza lezzet katan ürünleri de bizimleydi, tariflerimde gelecek :)


Otacı deneme ürünleri dışında makyaj temizleme suyu ile aramızdaydı, deneyeceğim :)

Barilla'nın harika ürünleri :)

Tortellisini denedim bile, enfes bir lezzet tavsiye ederim :)

Neutrogena'nın Sivilcelere bye bye seti de bu güzel blogger davetindeydi:)

Cook'un mutfak yardımcıları annemle çok hoşumuza gitti:) Mutfakla ilgili markaları görünce annem çok mutlu oluyor:))


Ojuvi Parfüm  ilk kez deneyeceğim parfümleri ile bizlerleydi:)

Odak Parfümeri'nin severek kullandığım parfümleri de bizimleydi, tavsiye ederim mavi olanı çok güzel :)



Burock cilt bakımı ürünleri severek kullandığım ürünlerinden biriyle bizimleydi:)




Bu güzel daveti düzenleyen Beğendim Paylaştım'a, değerli markalara ve Ramada İstanbul Asia Otel'e  bu güzel gün için çok teşekkür ederim :)



4 yorum:

  1. Canımsın,bu tür etkinlikleri en çok sizleri gördüğüm için seviyorum,tabi ki firmalarımızın sayesinde bir araya gelebiliyoruz ayrıca teşekkür ederiz.Şerife'ciğime de ayrıca emekleri için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende canım hem dostları görüyoruz hem de çok iyi firmalarla tanışıyoruz :) evet çok emekler verdi Şerifecim eline sağlık

      Sil
  2. Harika bir etkinlik olmuş imrenerek izledim sosyal medyadan :) Hele o etkinlik pastası efsaneydi bence :) Paylaşım için teşekkürler, sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efsaneydi bencede etkinlikte çok güzeldi teşekkürler güzel yorumun için canım:)

      Sil