21 Mart 2016 Pazartesi

Ritimart; Hayatın ritmini yakalamak için..


Hayatın ritmini yakalamak için.. Bu yazım biraz eğlenceli:) Ritimart; düğünleriniz, etkinlikleriniz, kurumsal toplantılarınız için size eğlenceli müzikler sunan bir orkestra topluluğu. 






1990’lı yılların başlarında müziğe başlayan ve uzun yıllar Okay Temiz’le birlikte çalışan Mustafa Kemal Çokşen 2001 – 2007 yılları arasında Müjdat Gezen Sanat Merkezi’nde (MSM) perküsyon eğitmenliği vermiş, sanat merkezi bünyesinde kurduğu ritim topluluğuyla bir çok konsere imza atmıştır. M.S.M. Tiyatrosu’nun 2006–2007 sezonunda sahneye koyduğu “Tuhaf Bir Aile” adlı oyunun ritim koreografisini hazırlayıp öğrencileri ile birlikte 52 gösteri boyunca canlı performans gerçekleştirmiştir. Müzik dışında 2004 yılında, 17 Ağustos depreminde yaşadıklarını ve yapılan çalışmaları kaleme aldığı “Çadırkent Günlüğü” adlı kitabını yayınlayan Çokşen halen müzik hayatına kurduğu RitimArt Perküsyon Atölyesinde RitimArt Elegance Orkestra, RitimArt Balkan Orkestrası, DJ&Perküsyon performansları ve RitimArt Latino, RitimArt Davul Şov, RitimArt Varil Şov gibi değişik perküsyon çalışmaları ile devam etmektedir.





Ben bu eğlenceli müzik topluluğu ile Beğendim Paylaştım'ın düzenlediği Kelebek Kadınlar Blogger Daveti'nde tanıştım, bu eğlenceli anları buradaki linkteki videomdan izleyebilirsiniz:) Çok eğlenceli saatler yaşattılar bize çok teşekkürler.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder