18 Nisan 2016 Pazartesi

Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel 200ml


Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel 200ml
Hassas ve Nem Kaybı Yaşayan Ciltler İçin Temizleme Jelini sabahları ve gece yatmadan cildimi temizlemek için kullanıyorum. Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel Bioderma'nın yılbaşında gönderdiği hediyeleri arasındaydı. 



Cildi nazikçe temizlemeye, makyajdan arındırmaya ve nemlendirmeye yardımcı olan bu ürünü bir buçuk iki aya yakın zamandır uyguluyorum, bitti bitecek:). Kuru ve hassas olan cildimin temizliğinde yüzümü suyla biraz ıslatıp, cildimi köpürttükten sonra yüzümü ılık suyla yıkayıp duruluyorum. Kremsi bir yapısı var, cildimde herhangi bir alerjik durum oluşturmadı. Uygulama sonrasında yumuşacık yaptığını söyleyebilirim. Parabensiz olması da en güzel özelliklerinden birisi.



Cilt bakımının ihmale gelmeyeceğini düşünenlerdenim bende. Hergün makyajı mı da cildi mi de temizlemeden uyumuyorum.Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Jel ise cilt temizliği için günlük bakımımda uyguladığım ve beğendiğim ürünler arasında yerini aldı. Bu güzel ürünle beni tanıştırdıkları için Bioderma'ya teşekkür ederim :)



1 yorum:

  1. Yasemincim ben de çok sevdim bu jeli diğerinden daha iyi bana göre..

    YanıtlaSil