30 Ekim 2016 Pazar

Gratis İndirimden Neler Aldım?:)



Herkese harika bir pazar günü diliyorum, biz harika deyince olmuyor mu? olsun! olur belki bir gün:) Gratis'in en son indiriminden aldıklarım; Benri pamuklar, ıslak mendiller ve Gratis'te yeni gördüğüm Quick Fix Kömür Maskesi oldu.





Kömür maskesi ile ilgili bu hafta haberlerde bir haber görmüştüm ve çok ilgimi çekmişti. Gratis'in instagram sayfasında da görünce mağazalarına gittiğimde bakarım diye düşündüm, 18,90TL fiyatı. Deneyimim de en kısa sürede blogumda olacak bugün denemeyi düşünüyorum. Benri makyaj temizleme pamuğunun kare olanını aldım bu sefer, dün denedim çok pratik bir ürün. Islak mendillerinin de minikliği, çantamda yer kaplamamasını sağlayacak. Bir indirim dönemini de böylece atlattım, tavsiye edeceğim ürünler ise; The Balm ürünlerinde %40 indirim vardı, Sexy Mama Pudralarını tavsiye edebilirim, Gosh ürünlerini de merak ediyorsanız %40 indirim vardı, Neutragena cilt bakımı ürünlerinde de %50 indirim vardı. İndirim bugün sona erecek eğer sizde bir şeyler almak istiyorsanız acele etseniz iyi olur :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder