25 Ekim 2016 Salı

Maybelline Falsies Push Up Drama Maskara İncelemesi



Makyajımı yaparken favori ürünlerimden birisi olan Maybelline Falsies Push Up Drama Maskara oldukça memnun kaldığım bir rimel. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım ve birkaç aydır uyguluyorum. Sürülüşü çok rahat fırçası plastik gibi görünse de verdiği fayda ve rahatlığı harika. Maybelline Falsies Push Up Drama Maskarayı denemeyen varsa kesinlikle tavsiye ederim. 







Hacimli ve kıvrık kirpikler elde edebiliyorsunuz ve saatlerce uğraşmanıza veya kirpik kıvırıcı kullanmanıza da gerek olmuyor. Çok pratik bir maskara. Kirpiklerimi daha belirgin ve uzun göstermesini beğendim. Vaks içeriği ile gün boyu da makyajımda kalıyor. Kirpiklerimin dibinden uçlarına doğru kolayca uyguluyorum. İki-üç kat uyguluyorum, makyajımı akşam çıkarırken ise rahatça çıkıyor. 







Fırçası bu şekilde;

Maybelline Falsies Push Up Drama Maskarayı gerçekten çok beğendim, yine alacağım ürünlerden, Watsons'tan 15-20TL arasında bir fiyata almıştım yanlış hatırlamıyorsam, iki aydır da bitmedi:)

4 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canım,gözde duruşu güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) ben çok beğeniyorum bu rimeli

      Sil
  2. Senin kirpiklerine uymuş canım bana hiç olmadı bu maskara ne yazık ki 😐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim hiç daha önce kullanmadığım bir yapıya sahip olan bir ürün ben çok beğendim canım bitince yine alacağım:)

      Sil