29 Ekim 2016 Cumartesi

Watsons İndiriminden Neler Aldım? :)


Watsons İndiriminden Neler Aldım? :)

Watsons'ın sonuncu indiriminden aldığım ürünler; Diadermine, She, Fa, Dove ve Dalan markasına ait.




Watsons'ın bayram için düzenlediği üç günlük indiriminde %50 ve %40 lara varan indirimler vardı. Watsons Kale Center mağazalarına gittim, gerçekten kalabalıktı, özellikle de kasaları. Ne alacağımı unutuyorum mağazaya girince:) Bugünde öyle oldu fakat birkaçı aklımda kalmış; belirli deodorantlarda indirim olduğunu hatırladım, Fa ve She'nin deodorantını aldım, 4,75TL civarındaydı. Diadermine ürünleri %50 indirimdeydi. Diadermine Lift Nutritive Gece Bakımı Kremini 23TL civarında bir fiyata aldım. Dove Sabunu ise denemek için aldım. Toplamda 30TL üzerinde tuttu, 30TL üzerine de belirli ürünlerde indirimler vardı, Watsons Sıvı Sabun ve Dalan'ın zeytinyağlı el kremini de indirimli olarak aldım. 


Bir daha ki indirim dönemini de heyecanla bekliyorum:) Bir daha ki sefere alacaklarımı önceden not edeceğim mağazada panik olmamak için:) Tavsiye edeceğim markalar arasında Revlon markası var, onun ürünlerinde de %50 indirim vardı, Rimmel ürünlerinde de %40 indirim vardı, ruj ve rimellerini öneririm, benim rujlarım bitse alırdım ama şimdilik bitmedi. Bir daha ki sefere :)  Diadermine ürünlerini de tavsiye ederim ben yıllarca kullanmıştım blogumu açmadan önce, sevdiğim markalardan birisidir. Watsons indirimi 30 Ekim'de sona erecek bence kaçırmayın:)




2 yorum:

  1. Ben bu sefer sadece fırça aldım büyük başarı 😄😄 güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) sende güle güle kullan

      Sil