1 Aralık 2016 Perşembe

Patırtı.com Alışverişim



Herkese mutlu, umutlu ve güzelliklerle karşılaştığımız bir hafta diliyorum. Bugün yazımda hesaplı modayla kendinizi şımartacağınız bir alışveriş sitesinden bahsedeceğim. Patırtı.com'u daha önce duymuş muydunuz? Ben patırtı'u uzun zamandır inceliyorum, bir türlü alışveriş yapmak kısmet olmamıştı ama ilk alışverişimi yaptım. Bu yazımda size patırtı.com sitesinden yaptığım ilk alışverişimden ve aldıklarımdan bahsedeceğim. 



Uzun zamandır sitelerini inceliyordum; elbise modellerinin çeşitliliği oldukça ilgimi çekmişti. Aynı zamanda büyük beden elbiselerinde yer alması; büyük bedenli hanımların alışverişi için oldukça rahatlık sağlıyor bence. 


Büyük beden elbise, pantolon, bluz, gömlek ve diğer giyim ürünlerini bulmak oldukça zor. Eskiden kilolu biri olduğum için bu zorluğu anlayabiliyorum. Bir mağazaya gittiğinizde her zaman normalde hiç tercih etmeyeceğiniz şeylerin büyük beden olduğunu görüyorsunuz. Oldukça sınırlı oluyor büyük beden kıyafetler. Patırtı.com'da ise büyük beden kıyafetlere baktığımda oldukça fazla çeşitlerin olduğunu gördüm.
Sadece büyük beden giyim ürünleri değil, kadın giyim ürünleri ve erkek giyim ürünleri de bu sitede yer alıyor. 



Kadın giyim ürünlerinde çok şık kadın elbise modelleri var. Ben gözüme harika bir modeli kestirdim ve aldım. Kadın kategorisinde elbiseden abiyeye, triko kazaktan tunik ve gömleklere, tulum salopetten eşofmanlara, bodylerden ayakkabılara, hırkalardan yeleklere, montlardan ceketlere, etekten taytlara, pantolondan bluzlara kadar aradığınız herşeyi bulabiliyorsunuz. Erkek giyiminde de çok güzel ürünler var, erkek arkadaşınıza veya eşinize çok güzel ürünler alabilirsiniz. Patırtı.com' da giyim haricinde çanta, aksesuar ve ev tekstili ürünleri de var. Bahsettiğim tüm ürünleri çok uygun fiyatlarla alabiliyorsunuz.



Alışveriş sitelerini inceleyip nerede uygun fiyatlı, hesaplı alışveriş yapabileceğim aynı zaman da da kaliteli ürünleri bulunan bir site bulabilirim diye düşünüyorsanız patırtı.com tam size uygun bir alışveriş merkezi. Hem oturduğunuz yerden yorulmadan alışveriş yapıyorsunuz hem de istediğiniz kalite de ürünlere sahip olabiliyorsunuz. Hesaplı fiyatlarla kaliteli giyinmek isteyen herkesin uğraması gereken bir alışveriş sitesi kısacası. Modayı takip ederken uygun fiyatla alışveriş yapmak gerçekten iyi hissettiriyor. 30TL üzerine kargo ücretsiz, 30TL altına ise 2,99TL kargo ödüyorsunuz. Kapıda ödeme seçeneği de mevcut buna ek olarak 3,99TL ödeyerek alışveriş yapabilirsiniz. Kredi kartında 3D-Pay (anında şifre) teknolojisi ile güvenilir bir şekilde siparişinizi oluşturabiliyorsunuz. Telefonla da sipariş oluşturulabiliyor. Müşterileri için her kolaylığı düşünmüşler.

Aldıklarımı ve bu güzel alışverişimi aşağıdan inceleyebilirsiniz.














Çok beğendim aldıklarımı, üstelik kargo da hemen geldi. Çok hızlılar bu konuda da ve hepsi poşetli olarak geldi tebrik ediyorum Patırtı'yı. Minicik çikolata bile paketimden çıktı çok ince düşünceliler, alışverişlerim devam edecek..


1 yorum: