21 Mart 2017 Salı

Bionnex Ürünleri Deneyimlerim


Geçtiğimiz ay içinde denemeye başladığım Bionnex Şampuan, Bionnex Anti Aging El Bakım Kremi ve Bionnex Makyaj Temizleme Suyundan bahsedeceğim bu yazımda. Üç üründe organik ürünler ve parabensizler. İlk olarak bu özellikleri hoşuma gitti.






Bionnex Kepekli Saçlar İçin Şampuan; vaadettiğini yapıyor. Kepekli olan saçıma iyi geldi. Ara ara bazı dönemlerde kepeklenmeler yaşıyorum, mevsimsel veya psikolojik nedenlerden dolayı. Bu sefer kepeklenen saçlarımda Bionnex'in şampuanını uyguladım. Kepeklerimi yok ettiği gibi, sonrasında kepeklendirmedi de. Saçıma masaj yaparak uygulayıp sonrasında da duruluyorum. Kokusu güzel, aşırı bir köpüklenme yapmıyor uygularken. Geliştirilen formülünde Climbazol içeriği saç derisindeki pullanmayı ve kaşıntıyı önlüyor, saç derisi hücrelerinin aşırı üretimini yavaşlatarak kepeğe ve sebore cilt iltihabına sebep olan pullanmayı yavaşlatarak durduruyor. Kepek sorunu yaşayanlara önereceğim ürünlerden. Koyu bordo bir rengi var. Saçımı yıkadıktan sonra saç kremi uyguluyorum uçlarına.




Bionnex Perfederm Anti Aging El Bakım Kremi; uygulama sırasında ellerim tarafından kolaylıkla emilim sağladı. Parabensiz bir el kremi. Beyaz renkte, ellerimi nemlendirmesini beğendim kokusu da gayet güzel. Nemlendirici etkisi başarılı, özellikle bulaşık, çamaşır ile çok uğraşan ev hanımlarındansanız çok seveceksiniz. Ellerimiz gün boyu bir sürü şeye maruz kalıyor ve erken yaşlanıyorlar. Bu krem anti aging etkili ve uzun süreli kullanımda eller içinde yaşlanmayı geciktirici etkili özellikte.

Bionnex Sensitiva Misel Solüsyon; makyaj temizliğimde uyguladığım bir ürün. Makyajım çıkana kadar 2-3 sefer; pamuğa uygulayıp cildimdeki makyajı çıkarıyorum. Hassas ciltlere özel olarak geliştirilmiş. Cildi nazikçe makyajdan arındırıyor, durulama gerektirmiyor.

Bionnex ürünleri hayvanlar üzerinde deney yapılmadan üretiliyor, aynı zamanda da içeriklerinde paraben ve türevleri bulunmuyor, dermatolojik olarak test edilmişler. Denemediyseniz tavsiye edeceğim bir marka. Bu güzel ürünleri ile beni tanıştırdıkları için Bionnex'e çok teşekkür ediyorum. 





8 yorum:

  1. güle güle kullanın markayı ilk kez duyuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) bende yeni tanıştım sevdiğim markalar arasında yerini aldı:)

      Sil
  2. ürünlerin içeriklerinin temiz olması güzel, bende de vardı denenmeyi bekleyen senden fikir almış oldum teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan Yasemincim misel suyu ben de deneyeceğim bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim İremcim denemelisin kesinlikle yorumlarını meraktayım

      Sil
  4. Organik ürünleri bende severim denenecekler listeme girdiler bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye ederim:) bende organik ürünleri seviyorum, sevgiler

      Sil