5 Nisan 2017 Çarşamba

Avon'a Nasıl Üye Olurum?


Herkese güzelliklerle dolu bir hafta diliyorum. Yaklaşık bir buçuk aydır, iki aya yakın bir zamandır Avon'a üye oldum ve Avon'a üye olma sürecimi, temsilci olmamı, Avon'a Nasıl Üye Olurum? sorusunun cevabını bu yazımda yazmaya, takipçilerimle paylaşmaya karar verdim.

Ben bir sabah saati kendi kendime, kendi isteğimle:) Avon'a üye olmaya karar verdim, Avon ürünlerini severek kullanan birisiyim, çevremde de Avon temsilcisi olan tanıdığım kişilerden oldukça sıkça alıyordum zaten. Ama Avon internet sitesini incelediğimde temsilci olduğumda indirimli alabileceğimi aynı zaman da da kredi kartı da kullanmayan birisi olduğum için havale ile de ödeyebileceğimi gördüm. Hem de siparişinizi oluşturup,15 gün süre ile havale yapabiliyorsunuz. Kredi kartı ile de ödeyebiliyorsunuz tabii ki ama ben kredi kartı kullanmıyorum havale seçeneği bu yüzden bana daha cazip geldi.

Avon temsilcisi olduğunuzda Avon ürünlerine %33 lere varan indirimlerle sahip oluyorsunuz. Sürpriz hediyelerle Avon ürünlerini kullanabiliyorsunuz. Hem indirimli ürün alıyorsunuz hem sürpriz hediyeler kazanıyorsunuz, çalışma saatleriniz ise siz istediğiniz zaman. Tanıdıklarınıza, yakın çevrenizdekilere katalogları vermeniz yeterli. En yeni Avon ürünlerini size özel indirimli fiyatlarla ilk siz deniyorsunuz. Blogger olduğum için de bu durum benim çok hoşuma gitti, yeni çıkan ürünleri deneyen ilklerden olmayı seviyorum çünkü.

İlerleyen dönemlerde ise; kendi ekibinizi kurarak satış lideri olabiliyorsunuz. Hem kazanç sağlıyorsunuz, hem aile bütçenize de katkınız oluyor. Sadece kendinizin alması gereken ürünleri aldığınızda bile indirimli alma avantajı ile çok karlı bir alışveriş deneyimi yaşamış oluyorsunuz. Üstelik üye olurken herhangi bir ödeme yapmıyorsunuz, üyelik ücretsiz. Eğer ki Avon Satış Liderliğinde ekibinizi kurup ilerlerseniz; büyük ödüller, tatil fırsatları, eğitimler ve etkinliklere de katılma şansına sahip oluyorsunuz.  Her kampanya döneminde temsilcilere özel olan kampanyalarda bulunuyor. Ben ekibimi kurarak satış liderliğinde ilerlemeye karar verdim eğer ki ekibime katılmak isterseniz, bu konuyla ilgili bana sorularınız olursa, Avon temsilcisi olmak isterseniz bana biricitconsungunlugu@hotmail.com mail adresimden ulaşabilirsiniz.  Bu linkten de https://kozmetik.avon.com.tr/magaza/guzellikrehberinizyasemin Avon online satış mağazamı görebilirsiniz, Avon temsilcisi olduğunuzda online mağazanızı kendiniz de açabiliyorsunuz, bu da yine ücretsiz. 130 yıldır kadınların güzellik, yenilik, iyimserlik ve her şeyden önemlisi kadınların kadınlar için çalıştığı şirket ve bu şirketin temsilcilerinden birisi olduğum için çok mutluyum. “Güzelliğe Değer Katar” mottosu ile dünyanın dört bir yanında yer alan kadınlar için bir kardeşlik zinciri oluşturmak en büyük amaçlarından birisi. Öyle ki instagram sayfamda paylaştığım Avon ürünleri paylaşımlarımı Rusya'daki Avon temsilcisi bile beğenebiliyor Adana daki bir Avon temsilcisi de. 

Avon'u daha yakından tanımak isterseniz;
Türkiye'de dakika 10 tane Avon ruj satılmakta. Avon geniş bir ürün gamına sahip, çekici ve yeni ürünleri ile her kampanya da yeni ürün katalogları ile kendini geliştiren yenileyen, güvenilir ve Türk kadınlarının en samimi kozmetik firması olmayı başarmış bir kozmetik firması.

Çevreci yaklaşımıyla tüm dünyada fark yaratırken, global değerleriyle paralel hareket ederek, sürdürülebilir çevre politikasıyla faaliyetlerine devam etmektedir. Sürdürülebilirlik çalışmaları çerçevesinde enerji tüketimini % 20 oranında, su kullanımını % 27, sera gazı emisyonunu % 17,6 oranında azaltan AVON, başarılı atık yönetimi sayesinde de, halen % 79,6 oranında geri dönüşümlü malzeme kullanmaktadır. Ayrıca tüm dünyada bir dakikada 36 futbol sahası büyüklüğünde ormanın yok olduğu gerçeğinden hareket ederek başlatılan "Yeşil Yarınlara Merhaba Projesi" sayesinde, Güney Amerika'daki Atlantik Yağmur Ormanları için 2 milyon dolardan fazla fon elde etmektedir.

Dünyada 1992, Türkiye’de ise 1996 yılından bu yana meme kanserine karşı mücadelenin en etkin savaşçılarından olan AVON, Meme Kanseri Farkındalık çalışmalarında erken teşhisin önemi ve kendi kendine muayene yöntemleri hakkında kadınları bilinçlendirmek ve daha fazla kadının mamografi taramasından yararlanması için fon oluşturmak üzere çalışmalarına devam ediyor. Bu linkten daha detaylı http://www.eleledahaguzeliz.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 bilgi sahibi olabilirsiniz. Anneannemi kanserden kaybetmiş birisi olarak bu anlamlı hareketlerinden dolayı Avon'u tebrik ediyorum. 



Bu fotoğraflarda bazı siparişlerimden:)

İlk girdiğim ay online mağazamı yeni açmıştım, Avon online mağazası en çok tıklanan ilk 100 temsilciden birisi oldum ve Kenzo Takada'nın Avon için tasarladığı bu güzel Avon Life Parfümü kazandım:) 

Diğer parfümlerde yapılan kampanyalardan kazandığım Avon hediyeleri. 



Bu karelerde Avon Bölge Müdürümüzün bizi bilgilendirme toplantımızdan. 






Yazımın sonunda tekrar mailimi hatırlatıp (biricitconsungunlugu@hotmail.com) evine katkı sağlamak isteyen, Avon kozmetik ürünlerini seven herkesi ekibime bekliyorum. İstanbul dışından da ekibime katılabilirsiniz. Görüşmek üzere:) 

*Instagram sayfamdaki Avon ürünleri ile düzenlediğim hediye çekilişime de herkesi beklerim; Instagram hesabımı takibe alıp 2 arkadaşınızı etiketlemeniz yeterli :))

https://www.instagram.com/p/BSWmsnkAHaA/?taken-by=yaseminkokulubirhayat

İletişimde kalmak için sosyal medya hesaplarım:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder