22 Şubat 2018 Perşembe

TTmask Apple Yüz Maskesi (elma kök hücre)





Herkese mutlu günler dilerim :) Bugün sizlere TTmask Türkiye'nin Beauty Awards 2014te ödül almış olan bir ürünleri olan Apple Yüz Maskesi yani elma kök hücreli yüz maskelerinden bahsedeceğim. 




Cilt bakımı ürünlerini çok seven birisi olarak, cilt bakımı maskelerini de oldukça sık bir biçimde uyguluyorum ve cilt bakımının yüz maskeleri ile tamamlandığını, bakım maskesi yapmadan cilt bakımının tamamı ile yapılmadığını düşünenlerdenim. 





2014 yılı İngiltere Cosmetic Executive Women Insider's Choice Ödüllü TTmask Apple Yüz Maskesini inceleyecek olursak;  elma kök hücreleri ve kolajen içeriğinde bulunan bir yüz maskesi. 


Sitelerinde yer alan detaylı bilgilerde;

Cildinizdeki kök hücrelerin belirli bir ömrü vardır ve yaşlandıkça azalırlar. Ünlü İsviçre elma cinsi Uttwiler Spätlauber’den elde edilen Elma Kök Hücreleri insan cildi hücreleriyle benzer özellikler gösterir. Cildinizi besleyici ve canlandırıcı zengin içeriğe sahiptir. Elma kök hücreleri kolajen ve elastinlerin de desteğiyle cildinizdeki hasarlı dokuların onarılmasına ve yaşlanma belirtilerinin geciktirilmesine destek verir. Etken Maddeler: Elma Kök Hücre (PCT Malus Domestica): Hücreleri besler, hasarlı yıpranmış dokuların iyileşmesine yardımcı olur, UV zararına karşı cilt kök hücrelerine koruma sağlar. Kolajen: Çizgi ve kırışıklıkların doldurulmasına yardımcı olur, cildinize pürüzsüzlük ve doğal bir ışıltı kazandırır. Hyalüronik Asit: Cilt dokularının metabolik ihtiyaçlarının giderilmesine ve belirgin çizgilerin doldurulmasına yardımcı olur. Biyo Marin Elastin: Cilde yumuşaklık ve esneklik kazandırır. Sodium Alginate: Deniz bitkilerinden elde edilir. Uzun süreli nemlendirme sağlayan bir etken maddedir, cilde güçlü bir canlanma etkisi yapar. şeklinde belirtmişler.  






Tarifte yer aldığı şekilde; filmleri çıkarıp kağıt maskeyi cildime uyguladım. 20 dakika civarında da bekledim, kokusu da gayet güzel, serinlik etkisi vermesi de. Maskenin sıvısı oldukça fazla bu arada, maskeyi çıkardıktan sonra kalan sıvıyı da cildime uyguladım. Beğendiğim bir yüz maskesi oldu, cildimdeki uygulama sonrası etkilerine gelecek olursam; cildimin nemlenmiş olduğunu hissettim. Herhangi bir alerji yapmadı. Canlandırıcı ve besleyici etkili bu maskenin en güzel özelliklerinden birisi de hayvanlar üzerinde test yapılmadan üretilmiş olması. TTmask ürünlerinin hepsinde de bu özellik mevcut, bunu çok beğendim bu arada hayvanlar üzerinde test yapmayan markaları daha çok seviyorum. 








Bu ürün yaseminkokuluevent'da TTmask tarafından hediye edilmişti, bu güzel ürünle beni tanıştırdıkları için çok teşekkür ederim. Tavsiye edeceğim cilt bakımı ürünlerinden birisi, başka bir cilt bakımı ürünü yazımda görüşmek üzere :)




16 Şubat 2018 Cuma

Egos Milky Saç Köpüğü ve Wavy Saç Şekillendirici



Herkese mutlu günler dilerim. Bugün sizlere Egos Wavy ve Egos Milky'den bahsedeceğim. Saçlarım uzun olduğu için saç bakım ürünlerini oldukça çok kullanıyorum. Yeni ürünleri denemeyi de seviyorum, sürekli kullandığım favori ürünlerimde var. Bu yaz kullandığım Egos Saç Köpüğü ve Saç Şekillendirici ile saçlarım çok iyi anlaştılar. Yazın saçlar daha çok yıpranıyor, deniz, kum, güneş sayesinde daha çok bakıma ihtiyaç duyuyoruz. Ben iki ürünü de farklı zamanlarda saçlarımı yıkadıktan sonra, kurulayıp nemli temizken kullanıyorum. 

Egos Wavy Deniz Tuzu Etkili Saç Şekillendirici; saçlarıma şekil verirken uyguladığım bir ürün. Kokusu gayet güzel. Yazın kullanmaya başladım tatilimde ama evde de kullanmaya devam ediyorum. Saç uçlarıma ve biraz yukarısına uyguluyorum. Pratik sprey şeklinde bir şişesi var, kullanımı rahat.

Egos Milky Saç Köpüğü; enfes bir kokusu var bence. Çok beğendim, köpük şeklinde avucuma biraz sıkarak saçlarıma uyguluyorum. Durulanmadan saçlarınıza uyguluyorsunuz zaten hemen emilim sağlıyor, sonrada istediğiniz şekli veriyorsunuz, çok güzel bir saç ürünü tavsiye ederim. Krem şanti gibi bir kokusu var, saçlarda da kokusu kalıyor. İkisi de beğendiğim ürünlerden oldu. Almak isterseniz Watsons ve Gratis'ten temin edebilirsiniz.


15 Şubat 2018 Perşembe

Cilt Parlaması Sorunu Yaşayanlar Buraya!



Cilt Parlaması Sorunu Yaşayanlar Buraya!

Eğer siz de benim gibi makyajsız dışarıya çıkmayanlardansanız, gün boyunca bozulmayan bir makyaj için hangi markanın ürünlerini kullanmanız gerektiğini araştırıyorsunuz demektir. Benim yaşadığım en büyük sıkıntı fondötenin bir süre sonra parlamaya başlamasıydı. Üzerine pudra sürmeye başladım ama bu defa da cildimde kalın bir katman olduğundan rahatsız oldum. Sonunda Yves Rocher markasının ürünlerini denedim ve parlama sorunundan kurtuldum.





Benim ilk denediğim ürün süngerli pürüzsüz ışıltı fondöteni oldu. Çok pratik bir şekilde, hızlıca makyajımı yapabiliyorum. Fondötenin ciltte mükemmel dağıldığını söylemeden edemeyeceğim. Sonrasında kusursuz ten stick kapatıcı ürününü denedim. Cildimdeki tüm lekeleri kapattı ve üzerine fondöten de sürülebiliyor. Ciltte kalın bir katman oluşturmadığı için herhangi bir rahatsızlık da vermiyor. Şimdi tüm bunları size neden anlattım, hemen açıklıyorum. 

Öncelikle kaliteli ve parlama yapmayan cilt makyajı ürünlerini aramaktan yorulanlara Yves Rocher ürünlerini önermek istedim. Ayrıca az önce internet sitesine tıkladığımda gördüm, 5 – 18 Şubat tarihleri arasında, sevgililer gününe özel makyaj malzemelerinde % 30 indirim varmış. Aynı zamanda parfümlerde de % 30 indirim varmış. Göz atmak isterseniz https://www.yvesrocher.com.tr/control/main/ adresine tıklayın. 

Ben hemen eksik malzemelerimi ve hatta azalan makyaj malzemelerimi sepetime ekledim. Bir de kendime ve sevgilime parfüm aldım. Sizin için de markanın ürünlerini denemeniz için bir fırsat olduğunu düşünüyorum. % 30 gayet iyi bir indirim oranı ve birkaç makyaj malzemesi aldığınızda bir hayli hesaplı bir alışveriş yapmış oluyorsunuz. Markanın makyaj malzemeleri gayet kaliteli, memnun kalacağınıza eminim. 







Şimdiye dek ürünlerini denemediğim marka kalmadı. Bu yüzden makyaj malzemelerindeki kaliteyi artık çok net ayırt edebiliyorum. Zaten kalitesiz bulsaydım asla önermezdim. Tırnak bakım ürünlerini açıkçası denemedim. Göz makyajı ürünlerini de denemedim. Bu yüzden fikir sahibi değilim ama fondötende kaliteyi yakalamış markaların diğer makyaj malzemeleri de zaten çok daha başarılı oluyor. Yves Rocher de eminim diğer malzemelerinde, fondötendeki kalitesini korumuştur. 

Bu arada tüm kadınların derdi olan makyajın bir süre sonra akması problemini de yaşamadığımı belirtmek isterim. Çok yoğun bir iş hayatım var. İşim gereği gün içerisinde birkaç farklı adrese gitmek zorunda kalabiliyorum. Ona rağmen fondöten parlamadı ve akmadı. Bence denemeye değer… 


*Basın Bültenidir.

13 Şubat 2018 Salı

Flormar Kırmızı&Siyah&Mor Nail Art Geçişli Oje Nasıl Yapılır?



Herkese mutlu günler, sevgililer gününe çok az kaldı. Belki o gün uygularsınız belki de başka bir gün uygularsınız, bu güzel nail art çalışmasını. Bu yazımda kuzenimle beraber yaptığımız değişik bir oje çalışmasından bahsedeceğim. Geçişli oje nasıl yapılır sorusunun cevabını yazımda bulacaksınız. Flormarın ojelerini kullanarak yaptık bu oje çalışmasını. Aslında yapılması kolay gibi fakat epey beklediğiniz için yaklaşık 2-3 saate yakın süren bir şekilde yapıldı. Beğenmedik tekrar sildik, tekrar sürdük:) İlk kez böyle bir nail art denedim bu arada. Daha sonrada deneyeceğim.

Yapılışına gelecek olursam; kulak çubuğu, pamuk, aseton, sünger sürekli yanımızdaydı malzemelerimiz olarak. Aslında nail artlar için kullanılan ojeden de olsaydı, kenarlara taşmasına mani olması açısından çok faydalı olurdu, ilk fırsatta öyle bir ürün alacağım. Geçişli ojenin yapılışını kısaca özetlersem; istediğin ve uyumlu 2 ,3 ,4 rengi alt alta süngere sürüp, tırnağa çok sert bir şekilde yapmadan yumuşak bir şekilde bastırıyorsun. 2 veya 3 kez işlem devam ediyor. Oje kuruyunca cila sürüyorsunuz, işlem bu kadar basit bir o kadar da vakit alıp yorucu da denebilir :) Ama sonuç gerçekten güzel oldu, çok beğendim :)









Tırnaklarında değişiklikleri sevenlerin kesinlikle deneyeceğini düşünüyorum. Siz nasıl buldunuz?














Bir başka oje yazısında görüşmek üzere :)




Sevgililer Günü Hediye Çekilişimin Kazanan Şanslısı


Herkese mutlu geceler, Instagram hesabımda düzenlediğim hediye çekilişim sonuçlandı. Instagram hesabımı takip eden bir şanslı takipçim görseldeki hediyelerimi kazandı. 809 tane yorum yapılmış, geçersiz ve konu ile ilgili olmayan yorumlar çıkarıldığında; toplam da geçerli katılım 247 oldu. Takibe almayıp yorum yapanlar listede yoklar, katılımları da geçersizdir. Özellikle de yaptığım kontrollerde takiplerin olmadığını söylememe rağmen takibe almadıkları için, kurallara uyulmadığından dolayı katılımları geçersiz. 

Katılım Listesi:















Kazanan Şanslı Takipçim:






aaylinn.20


İyi günlerde kullanmasını diliyorum, 3 gün için de de isim, soyisim, telefon ve adres bilgilerini bekliyorum. İletişim bilgileri verilmezse yedek talihli belirleyebilirim. Katılan herkese çok teşekkür ederim, sürprizlerim devam edecek, herkese mutlu akşamlar dilerim :)





11 Şubat 2018 Pazar

Cebimdeki Yabancı Filmi Yorumlarım



Herkese harika pazarlar diliyorum. Bugün sizlere hafta sonu ne yapsak, sinemaya gitsek de ne izlesek diye düşünenlere bir film önerim olacak.  'Cebimdeki Yabancı' isimli filme gitmenizi mutlaka tavsiye ediyorum.  Gerilim, macera, aşk&ilişkiler üzerine olan filmleri sevenlere önereceğim bu filmi. Gerilim derken aslında korku&gerilim tarzında değil, aslında psikolojik de denilebilir bu filmin konusuna. Ama gizem, bilinmezlikte barındırıyor. Özellikle günümüzde yaşanan ilişkilerin gözler önüne serildiği bir konu var. 

Orjinali 'Perfetti Sconosciuti' isimli yabancı filmden esinlenip yapılan 'Cebimdeki Yabancı' filminde; yedi yakın arkadaşın bir akşam yemeğinde yaşadıkları anlatılıyor. Yakın arkadaşlar arasında evli olanlar, sevgilisi olanlarda var. Peki ne kadar yakın arkadaşlar, peki biz ne kadar yakın arkadaşız, hepimiz dürüst müyüz? Mesela bir gece arkadaşlarımız ile buluştuk, hepimiz cep telefonlarımızı masanın üzerine bırakıp, gelen mesajları okuyup ve aramaları cevaplayabilir miyiz herkesin önünde? Sırlar, gizlenenler, herşeyin açığa çıktığı 'vay be bu da mı böyleymiş' dediğiniz anların yaşanacağı, en masum görünen insanın bile pekte masum olmadığını göreceğiniz bir film olacak. Film bence çok gerçekçi, orjinalini izlemedim, yabancı versiyonunu fakat bu filme bayıldığımı söyleyebilirim ki oldukça çok gerçeklik içeriyor. Aynı zaman da da günümüzdeki aşk&ilişkiler&evlilik konularının da başarı ile işlenildiğini düşünüyorum. Yok mu yakın çevremizde de veya tvlerde neler görüyoruz. Asıl anlatılmak istenilenin cep telefonu dediğimiz şeyin aslında küçük olduğu kadar hayatımızda kapladığı büyük yer. Büyük ve bizi köşeye sıkıştırmış, o sıkışıklıkta kaybolmamızı da sağlayan bir aygıt olması malesef son zamanlarda böyle. Aslında teknoloji gerçekten çok çok iyi bir şey. Fakat teknolojiyi iyiye de kötüye de kullanmak elimizde. 

Tür: Gerilim , Komedi 
Yönetmen : Serra Yılmaz 
Oyuncular : Belçim Bilgin Erdoğan, Buğra Gülsoy, Şebnem Bozoklu, Leyla Lydia Tuğutlu, Çağlar Çorumlu 
Senaryo : Murat Dişli 
Yapımcı : Ferzan Özpetek, Necati Akpınar

Oyuncuların performansları da harikaydı, düşünün yani bir masanın etrafında hiç sıkılmadan iki saat civarında bir filmi izliyorsunuz, sıkılmak bir yana heyecan ve merakla izledim. Serra Yılmaz'ın ilk yönetmenlik deneyimiymiş, bence harika bir film olmuş, hepsinin ellerine sağlık.

Filmde dikkatimi çeken; aslında herşeyin farkındayız özellikle de ilişkilerde. Ama belli mi etmiyoruz, belli edince kendi hatalarımızla mı karşılaşacağımızdan korkuyoruz bilemiyorum ama aslında hepimiz herşeyin farkındayız. Mesela aldatılan bir kadın, aldatıldığını çok iyi biliyor, onun üzerine de aldatıyor mu acaba? İlişkilerde önemli olan dürüstlük değil mi? Şu an dürüstlük çerçevesinde kaç ilişki var etrafınızda? Gerçek ve güzel ilişkiler yaşamamız ümidi ve cep telefonlarımızın içinde kaybolmamak dileği ile, hem dostlukta hem de aşk hayatımızda..



10 Şubat 2018 Cumartesi

Sevgililer Günü için dev hizmet! Her ilişkiye uygun birbirinden farklı hediye önerisi

Evet, yine o malum tarih yaklaştı. Belki uzun zamandır evlisiniz, “Artık Sevgililer Günü mü kaldı bize?” diyorsunuz. Belki uzatmalı sevgilisiniz, her 14 Şubat geldiğinde ne alacağınızı kara kara düşünüyorsunuz. Belki yeni bir sevgili yaptınız, heyecandan ne alacağınızı bilemiyorsunuz. Belki de bu günü evinizde tüylü, minik dostlarınızla geçirecek ve “En güzel sevgi bu!” diyorsunuz. O da mı değil? E, o zaman neden kendi kendinize hediye almıyorsunuz? Tamam, merak etmeyin; bu listede hepinizi düşündük.


- İlişkiyi heyecanlandırmak için baştan çıkarıcı bir koku alın. Kokular hafızada yer bırakır ve her yeni koku bambaşka hatıralar yaratır. Hazır kış ayındayken baskın ve egzotik kokuları tercih edebilirsiniz. 
Kadın parfüm önerimiz için tıklayın! 
Erkek parfüm önerimiz için tıklayın!
- İlişkinizin başladığına dair sosyal medyada boy boy fotoğraflarınızı sergilediniz büyük ihtimalle. Ama unutmayın, geleneksel fotoğraf albümünün anlamı her zaman çok başkadır. O nedenle, HP Sprocket kırmızı fotoğraf yazıcısı sevgililer günü için çok keyifli bir hediye olacaktır.  HP Fotoğraf yazıcısı için tıklayın!

- Bu önerimiz ise beylere. Her zaman geç kalmasına sebebiyet verdiği için söylendiğiniz eşinizin makyaj setini yenileyerek şaşkınlık yaratmaya ne dersiniz? Kadınlar kozmetik ürünlere bayılır, biliyorsunuz.  Kozmetik ürünleri için tıklayın!

Her Pazartesi beraber spor yapmaya niyetleniyor ama ilişkideki bir taraf planları bozuyorsa, şahane bir fikrimiz var. Motivasyonu yükseltecek bir akıllı bileklik! Fiziksel aktiviteleri detaylı bir şekilde takip etmeye olanak tanıyan bu bilekliklerle spordan kaçmak yok, sağlıklı hayata hemen başlamak var. Akıllı Bileklikler için tıklayın!

- Romantiklik önemli. Karşınızdakine ince bir ruhu ve ince zevklere sahip biri olduğunuzu göstermek için en iyi gün, bugün! Hediye edeceğiniz retro bir plakçalarla eski plakları dinleyip, romantik bir akşam geçirebilirsiniz. Retro plakçalarlar için tıklayın!
Ben hala kararsızım daha fazla seçeneğe bakmalıyım diyorsanız zaman kaybetmeden buraya tıklayabilirsiniz
Bir boomads advertorial içeriğidir.