20 Ocak 2018 Cumartesi

Bioblas Üzüm Çekirdeği Ekstresi Şampuanı Serisi ve Saç Bakım Yağı




Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum. Bugün sizlere Bioblas markasına ait iki şampuandan bahsedeceğim. Geçtiğimiz yaz harika konseptli bir paketle iki ürünlerini ve saç bakım yağlarını, güzel bir sürprizle denemem için göndermişlerdi. 

Denemeden kullandığı ürünleri yazmayan bir blog yazarı olduğum için deneyimlerimi uygulamam sonrasında sizlere aktarmayı seçiyorum. Üç ürünü de denedim, şampuanları bitenler yazımda yer alacak. 


Bioblas markasının daha öncede şampuanlarını kullanmıştım, bu yüzden gözüm kapalı kullanacağım markalardan birisi. Bioblas şampuanları saç dökülmesine karşı çok etkili. Üzüm çekirdeği ekstresine sahip olan bu şampuanları ise yaz boyu benimleydi, hem tatilimde hem de dönüşümde kullandım. Uzun zaman Ayvalık'taydım geçen yaz. Özellikle deniz, kum ve sıcak hava saçları çok etkiliyor, ben de saç dökülmelerinden muzdarip olan birisiyim.  Bu iki ürünün özelliğine gelecek olursam; içeriklerinde procyanidin üzüm çekirdeği ektresi bulunuyor, paraben içermiyorlar %100 bitkisel şampuanlar. Bunlar da saç dökülmesine karşı etkilerinin yanı sıra en güzel diğer özelliklerinden. 




Hacim şampuanlarını daha çok ince telli saçlara önerebilirim, daha çok hacim verme vaadine sahip. Özellikle yazın çok etkili bir şampuan, dökülmeleri de önlüyor aynı zaman da da saçların maruz kaldığı zayıflama incelme yıpranma gibi etkilere karşı da faydası olan bir şampuan. Protein polimer içeriyor, provitamin B5 içeriyor. Şampuanların kokuları da gayet güzel. Saç bakım yağlarına gelecek olursam, banyo sonrası saçımın nemini alıp, ıslakken uçlarına ve boylarına uyguladığım bir ürün. Saçlarımın kolay taranmasını ve parlak olmasını sağladı. Bioblas Saç Bakım Yağı; argan yağı içerikli, saç diplerine uygulanmıyor, sprey şeklinde sıkarak orta ve uç kısımlara uygulanıyor. Ben banyodan sonra nemli iken genelde uyguluyorum, kuru iken de saç uçlarına uygulanabilir. Hem şampuanları hem de saç bakım yağları günlük bakıma uygun.  Saç dökülmesi sorunu yaşayanlara bu seriyi kesinlikle önerebilirim, Bioblas'a bu güzel seri ile beni tanıştırdığı için teşekkürler. 







2 yorum: