22 Ocak 2018 Pazartesi

Essence ve Catrice Cosmetics Aydınlatıcı&Kontür Ürünleri İle Yaptığım Makyaj



Herkese aydınlıklarla dolu, güzel insanlarla bir arada olduğumuz bir hafta diliyorum. Bugün sizlere bol aydınlatıcı bol kontürlü bir makyaj uygulaması göstereceğim. Ay parçası gibi olduğum makyajım :) Aydınlatıcıların hayatımıza hızlı bir şekilde girmesi ile beraber bol bol aydınlatıcıları makyajlarımızda kullanır olduk. Bence iyi de oldu, ben makyajımda aydınlatıcıları kullanmayı oldukça çok sevdim. Özellikle burun, alın, göz altı ve kaş altı bölgelerime uyguluyorum. Alnımın üst kısmına, burun kenarlarıma ve allığımı uygulayacağım bölgelere ise kontür paletim ile koyu renk uygulama yapıyorum.



Fotoğraflarımda gördüğünüz makyajımda uyguladığım ürünler;

* Essence aydınlatıcı&far paleti
*Catrice Cosmetics kontür paleti
*Maybelline baby lips pembe ruj
*Huncalife allık
*Huncalife allık fırçası
*Golden Rose makyaj süngeri
*Huncalife rimel


Makyajımda öncelikle aydınlatıcılardan başladım, belirttiğim bölgelere uyguladım, kontürlemeyi de aynı şekilde koyu renk olarak parlamasını istemediğim bölgelere uyguladım. Maybelline'in baby lipsini çok seviyorum bu arada, favorilerimden hem dudaklarımı renklendiriyor hem nemlendiriyor, hoş bir rengi var. Sevdiğim ürünlerimden. Ayrıca makyajımdaki allık ve rimelimde Huncalife'a ait, favorilerimden olan ürünler. Essence aydınlatıcılı far paletim ve Catrice kontür paletimde favorilerimden oldular. O kadar ki şu an bitmek üzereler çünkü makyajlarımda aydınlatıcıları çok uyguluyorum. Kapatıcılık ve aydınlatma açısından oldukça başarılı bulduğum ürünler. Denemenizi tavsiye ederim. Uzun saatler sonra bile yine de yüzümde kalıcılar. 





Umarım sizlere de yapacağınız makyajlarınızda ilham olabilir.















2 yorum:

  1. Ben cok begendim makyajını. Allığa ayrı bayıldım. Ne güzel bol fotograflı paylaşmıssın. Aydınlatıcılara gelirsek ben de cok seviyorum. Bol bol kullanıyorum 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) bende aydınlatıcıları cok seviyorum :) sevgiler

      Sil