25 Mart 2018 Pazar

Moderya'dan Yaptığım Bahar Alışverişim


Herkese mutlu hafta sonları diliyorum. Sizlere bu yazımda moderya.com alışverişimden bahsedeceğim. Daha öncede Moderya sitesinden alışverişim olmuştu. Bu seferki alışverişim bahar alışverişi gibi oldu, istediğim ürünleri çok kısa bir sürede gönderdiler. Neredeyse iki gün içinde ulaştı diyebilirim. Kargo konusunda çok hızlılar. Bu açıdan da, ürünlerinin kaliteli olması açısından da kesinlikle tavsiye edeceğim bir site. 






Online alışveriş yapmayı çok seviyorum, hem kolayca alışverişimi yapıyorum hem de vakit kaybetmemiş oluyorum. Ürünlerin kalitesi ve fiyatları benim için önemli, hem uygun hem de kaliteli olmasına göre seçiyorum. Ve tabii ki yeni sezon da yer alan parçalar seçim yapmamda özellikle ön plana çıkıyor. Moderya'dan alışveriş yaparken de bu bahar ayları ve yaz ayları 2018 İlkbahar&Yaz modasında yer alan parçaları seçmeye özen gösterdim. Önümüzdeki günler puantiye sezonu geliyor benden söylemesi. Bu yaza ve bahara damgasını vuracak modellerin hepsi Moderya'da var. Ben de puantiyeli siyah beyaz renkli bu bluzu seçtim. Ayrıca siyah renkli kolları tül detaylı puantiyeli bir bluzda seçtim. Mavi balıkçı kazağım ise indirimdeydi. Ve bahar ayları için bir jean pantolon aldım. 





Moderya'da yeni sezona ait kadın modasında öne çıkan tüm modeller var. Kadın giyimi haricinde erkek giyimine ait ürünlerde var. Tesettürlü hanımlar için ve çocuklar için de giyim ürünlerinin yer aldığı moderya.com'da özellikle bambu bölümündeki ürünleri de tavsiye ederim. Daha önceden pijamalarından almıştım, çok kaliteli kesinlikle tavsiye ederim. 



12 yorum:

  1. Harika parçalar seçmişsin canım özellikle bluze bayıldım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. canım seçimler harika güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
  3. Yasemincim o puantiyeli üst çok tatlıymış güle güle giy .-))

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. güzel paylaşımlarınızı takipteyim

    YanıtlaSil
  6. Bahara hazırlık yapılmış bile..Çok güzel seçimler.Güle güle giy de ben de göreyim inşallahhh :))))

    YanıtlaSil